Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد صبح یکشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این اداره کل در مرکز استان، با بیان اینکه علی رغم مشکلات حوزه کرونایی و محدودیت‌ها همچنین مسائل اقتصادی شاهد ارتقای درآمدهای مردمی در سطح استان بودیم، بیان داشت: درآمدهای مردمی کمیته امداد استان سمنان رشد ۷۰ درصدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه مردم نیک‌اندیش استان سمنان به محرومان بسیار خوب است، گفت: در سال جاری شاهد رشد ۲۵ درصدی زکات بودیم به طوری که در شش‌ماهه امسال در پرداخت زکات مستحب و واجب به ۲۰ میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان رسید.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان در طرح شتابا قبل از اینکه ایتام در بازار مهارت‌های درآمدزایی را داشته باشند روح دستگیری از ایتام و یتیم نوازی را در وجودشان متبلور می‌شود، بیان کرد: این طرح سبب می‌شود تا محرومان بتوانند توانمند شوند که خوشبختانه در این شاخص نیز توانسته‌ایم شاهد اقدامات خوبی در سطح استان باشیم.

مسعودیان راد بیان کرد: طرح معین سازی که طی آن یکی از کم جمعیت ترین و کوچک‌ترین استان‌های کشور یعنی سمنان به جنگ بزرگترین فقر کشور در سیستان و بلوچستان شتافته نشان از توانمندی‌های استان سمنان محسوب می‌شود که توانسته نگاه محدود منطقه‌ای را به نگاه استانی و کشوری بدل کند این طرح همچنین تا نشان داده که می‌توان کمک‌های مردمی را توسعه داد.

وی با بیان اینکه طرح معین سازی سمنان برای سیستان نشان داد که استان سمنان پایگاه بزرگ علمی، پژوهشی و تخصصی در امر فقرزدایی است، گفت: تداوم این روند نشانگر ترویج روحیه دستگیری در سطح ایران اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از مسعودیان راد، علی بحرایی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 5329424

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان مراسم تودیع و معارفه سمنان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا گرگان ایلام عکس استانها نیروی انتظامی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری