Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:53:11 GMT

حملات علیه شیعیان ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۹۲۵۹

حملات علیه شیعیان ادامه می یابد

دربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش النبا گروه داعش شیعیان را تهدید کرده که از بغداد تا خراسان هدف حمله قرار خواهند گرفت.

در این مطلب آمده است که دشمنی شیعیان با سنی‌ها در حال افزایش است و پیروان این مذهب در حال تثبیت هلال شیعی در خاورمیانه هستند.

در نشریه «النبا» شیعیان رافضی خوانده شده و آمده است: «هر زمان که رافضی‌ها در یک کشور، شهر یا حتی یک روستا به قدرت می‌رسند، اولین اقدامشان راه‌انداختن جنگ با سنی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالی است که در کشور ها شیعیان با اهل سنت به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. 

در این مطلب به طور مشخص به شیعیان هزاره افغانستان اشاره شده و آمده است که آنها متحد ایران هستند و در کنار نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا با داعش جنگیده‌اند.

در مطالب نشریه ««النبا» طالبان متهم شده است که از آمریکا کمک تسلیحاتی و مالی دریافت می‌کند.

این مطلب پس از حمله تروریستی مرگبار به مسجدی در قندهار منتشر شده است.

این حمله حوالی ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ( ۲۳ میزان) توسط مهاجمان انتحاری بر مسجد «امام‌بارگاه فاطمیه» در مربوطات حوزه‌ اول امنیتی شهر قندهار انجام شده‌است. این مسجد متعلق به شیعیان است.

براساس آمارها در این حمله بیش از ۴۰ نفر از نمازگزاران شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

داعش با پذیرفتن مسئولیت این حمله گفته‌است که دو نفر از جنگجویان این گروه ابتدا نگهبانان مسجد را به ضرب گلوله کشته‌ و پس از آن خود را منفجر کرده‌اند.

حدود یک هفته پیش حمله مشابه در مرکز قندوز رخ داد که دستکم ۲۰۰ نفر شهید و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش شیعیان انتحار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا