Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در ماه‌های گذشته شرایط سختی را به جامعه تحمیل کرده‌است، گفت: رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان در دوران پسا کرونا توسعه ورزش‌های همگانی در جامعه برای آحاد مردم خواهد بود.

سیدحمید سجادی روز یکشنبه در آیین  تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم به خاطر پاندومی کرونا شرایط سختی را در کمتر از ۲ سال گذشته داشتنه اند از همین رو برنامه های این وزارتخانه در جهت عادی سازی شرایط به مانند دوران قبل از کرونا پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط خوب واکسیناسیون و رو به بهبود بودن شرایط عمومی کشور، خاطرنشان کرد: وزرات ورزش و جوانان به دنبال تسریع در بهبود شرایط روحی و جسمی مردم پس از واکسیناسیون عمومی است.

سجادی اضافه کرد: توسعه ورزش های عمومی و شرکت مردم در این برنامه ها موجب تسریع در بهبود وضعیت عمومی و برگشت شرایط به دوران قبل از شیوع ویروس کرونا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های وزرات ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی با پیام «جامعه ایران زنده است» طراحی شده، افزود: این وزارتخانه به عنوان موتور تولید عزت و امید در جامعه ماموریت برگرداندن نشاط و امید پس از دوران پسا کرونا به جامعه ایرانی را بر عهده دارد.

این مسئول در خصوصی برنامه تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های امام خمینی (ره) نیز گفت: ستاد برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی از روزهای قبل برنامه ریزی کرده بود که در آستانه آغاز هفته تربیت بدنی جامعه ورزشی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حضور داشته باشند تا با شور معنوی این هفته را آغاز کنند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: خوشبختانه جامعه ورزشی کشور همواره در صحنه ها و عرصه های مختلف وفاداری و پایبندی خود به نظام اسلامی ایران را نشان داده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ ابوالفضل قلی پور رییس سازمان وزرش بسیج کشور، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران کشور به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبرمعظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان جامعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است