Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: همان طور که در خصوص سیاه‌پوشی دو ماه عزاداری اهل بیت علیهم السلام (محرم و صفر) تاکید داشتیم باید نسبت به فرح و سرور اهل بیت مسرور باشیم و باید شهر را متناسبت با آن آذین‌بندی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به دو ماه سیاه‌پوشی در تهران به مناسبت ایام محرم و صفر اظهار کرد: همانطور که در گذشته در خصوص سیاه‌پوشی دو ماه عزاداری اهل بیت علیهم السلام (محرم و صفر) تاکید داشتیم و همچنین همکاران در شهرداری تهران به خوبی به این موضوع توجه و شهر را سیاهپوش کردند و مردم هم مثل همیشه به صورت خودجوش و داوطلبانه خیمه‌های عزای آل الله را بر پا داشتند، اکنون نیز باید در ایام فرح و سرور اهل بیت شهر را متناسبت با آن آذین‌بندی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برای ایام ۱۷ ربیع‌الاول تمهیداتی دارند، افزود: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار باید نسبت به این موضوع و آذین‌بندی شهر متناسب با فرح و سرور اهل بیت (علیهم‌السلام) و ایجاد حال خوب برای شهروندان اهتمام داشته باشند.

کد خبر 529302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا نادعلی شوراي شهر تهران کلانشهر تهران شهرداري تهران نشاط اجتماعی فضاهای شهری آذین بندی جشن های مذهبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آذین بندی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی