Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@23:29:51 GMT

عرضه همبرگر مصنوعی مک دونالد از ۱۲ آبان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۹۷۸۷

عرضه همبرگر مصنوعی مک دونالد از ۱۲ آبان

رستوران‌های زنجیره‌ای "مک دونالد" از تاریخ ۳ نوامبر عرضه آزمایشی برگرهای گیاهی خود را موسوم به "مک پلنت"(McPlant) در آمریکا آغاز می‌کند.

به زودی می‌توان همبرگرهای گیاهی رستوران‌های زنجیره‌ای "مک دونالد" را امتحان کرد. "مک پلنت" در هشت رستوران در سراسر ایالات متحده از تاریخ ۱۲ آبان آغاز می‌شود و تا مدت نامعلوم اما نسبتا کوتاهی ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک برنامه آزمایشی محدود برای عرضه این نوع همبرگر است و قرار است به این شرکت کمک کند تا بفهمد که داشتن این مورد در منوی آن چگونه بر عملکرد آشپزخانه آن تأثیر می‌گذارد.

یک همبرگر گیاهی طوری طراحی شده است که شبیه گوشت گاو به نظر برسد، به همان شیوه پخته شود و احساس سیری شبیه به گوشت گاو به انسان بدهد. همه آنها مانند برگرهای معمولی، خوشمزه و آبدار هستند و تمام ویژگی‌ها ظاهری و طعم یک همبرگر سنتی را دارند، اما دارای مزایای یک غذای گیاهی هستند.

"مک دونالد" این برگرهای جدید را با شرکتی متخصص در زمینه تولید برگرهای مصنوعی به نام "بیاند میت"(Beyond Meat) توسعه داده است.

زمانی که "مک پلنت" برای اولین بار معرفی شد، "مک دونالد" گفت که طعم نمادین خود را در یک ساندویچ زیر زبانتان می‌آورد. این برگر آبدار بر پایه پروتئین گیاهی تهیه شده است و همراه با یک نان گرم کنجدی و مخلفات کلاسیک سرو می‌شود.

در حالی که "مک دونالد" هنوز مکان دقیق فروشگاه‌هایی را که "مک پلنت" را عرضه خواهند کرد، اعلام نکرده است، اما گفته که می‌توان آنها را در مناطق ایروینگ و کارولتون، تگزاس، سدار فالز، آیووا، جنینگز و لیک چارلز، لوئیزیانا و ال سگوندو و ساحل منهتن در کالیفرنیا یافت.

"مک دونالد" همچنین این برگر را در کشورهای دیگر از جمله سوئد، دانمارک، هلند، اتریش و انگلیس آزمایش خواهد کرد.

در حالی که "مک پلنت" فعلاً فقط یک برگر گیاهی است، "مک دونالد" گفته است که این برگر می‌تواند سرآغازِ مجموعه کاملی از یک منوی گیاهی از جمله جایگزین مرغ در آینده باشد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مک دونالد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها