Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:15:54 GMT

برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش»

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۹۸۱۰

برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا علوی رضوی با بیان این که سازمان به مناسبت گرامی داشت ۲۰ آبان، "روز کیش" فراخوانی را با موضوع "کیش در قرن جدید" به منظور معرفی هر چه بیشتر این منطقه به مردمان ایران زمین برگزار می کند، گفت: ایجاد تعامل اجتماعی میان هنرمندان با استفاده از زبان هنر و گشودن دریچه های امید به قرن جدید از اهداف برگزاری این فراخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که قرن آینده، را می توان "سده امید" نام گذاری کرد، اظهار داشت: برای زندگی در سده پانزدهم به زبان و ذهن خلاق و پویا نیاز است از این رو جزیره کیش نیز باید در سده پانزدهم از این پویایی بهره مند شود.

به گفته سید علیرضا علوی رضوی در سال های پایانی قرن چهاردهم، با شیوع پاندمی کرونا، شاهد نااُمیدی در جامعه بودیم، حال زمان آن فرا رسیده که بارقه نور امید و رونق اقتصادی در کالبد و روح جزیره کیش دمیده شود و شاهد رونق این جزیره مرجانی در قرن جدید باشیم.

علوی رضوی سطح برگزاری فراخوان طراحی پوستر روز کیش را در سراسر ایران عنوان کرد و افزود: تمام هنرمندان و طراحان گرافیک می توانند در فراخوان پوستر بیستم آبان، روز کیش با موضوع "کیش در قرن جدید" شرکت و با هم رقابت کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت مقررات هنگام ارسال آثار به روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: آثار ارسالی از سوی هنرمندان در سراسر ایران نباید در جای دیگری منتشر شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: آثار برگزیده با درج نام صاحب اثر، در تمام رسانه های مکتوب، مجازی، محیطی و ... استفاده خواهد شد و ارسال اثر به منزله قبول مقررات است.

سید علیرضا علوی رضوی اظهار داشت: تائید اصالت هنری اثر بر عهده طراح است و در غیر این صورت صاحب اثر مسئولیت پاسخگویی به تمام عواقب قانونی را بر عهده دارد.

علوی رضوی در رابطه با شرایط ارسال آثار به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: پوستر طراحی شده باید به پست الکترونیک Prad@Kish.ir ارسال شود و هر یک از طراحان مجاز به ارسال یک اثر در قالب JPEG با حجم کمتر از ۸ مگابایت هستند.

وی ادامه داد: هنرمندان برای طراحی پوستر، می توانند از هر تکنیکی استفاده کنند و با توجه به این که سایز اثر ارسالی A۳، عمودی و با رزولوشن ۳۰۰dpi تعیین شده است هر سه نفر برگزیده باید فایل لایه باز اثر خود را پس از اعلام، به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار از ۲۴ مهر تا ۷ آبان است و برای نفر اول: ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم: ۵ میلیون تومان و نفر سوم: ۳ میلیون تومان جایزه اهداء خواهد شد و سایر آثار برگزیده در نمایشگاه ساحلی، بیستم آبان "روز کیش" به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 5329487

منبع: مهر

کلیدواژه: روز کیش منطقه آزاد کیش جزیره کیش ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان شیوع کرونا ایلام عکس استانها نیروی انتظامی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش علوی رضوی قرن جدید روز کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»