Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توانمندسازی، خودکفایی و حمایت از برنامه و طرح‌های نخبگان اولویت مهم بسیج در گام دوم انقلاب است و شوراهای اندیشه‌ورز اقدامات هدفمند در این راستا دارند.

به گزارش برنا هز اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب، افزود: بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است که باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌ را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: موفقیت‌های بسیج نشان داده که این نهاد مردمی برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فناوری و خدماتی برنامه‌محور است و در این مسیر هدفمند عمل می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از موفقیت‌های بسیج را جذب جوانان با استعداد و نخبگان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به جایگاهی امن و مطمئن برای جوانان و اقشار مردم تبدیل شده که می‌تواند استعدادهای خود را به شکوفایی برسانند.

سردار کریمی اظهار داشت: مهمترین دستاورد بسیج در گام نخست، ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری است، بنابراین می‌توان گفت مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدند و می‌طلبد در گام دوم انقلاب، بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیج برجسته شود.

وی ادامه داد: بسیج در اوج تحریم و فشار دشمنان نشان داد که چنانچه اعتماد به نصرت الهی باشد امکان بهره‌مندی از  تمامی ظرفیت‌ها وجود دارد و هیچ مانعی برای پیشرفت کشور نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: از مهمترین دلایل موفقیت سپاه و بسیج در موفقیت‌ها رابطه مستحکم این نهاد انقلابی با بدنه مردم است که باید روز به روز تقویت شود و به همین دلیل دشمن دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نسبت به نهاد انقلابی، ولایی و مردمی سپاه از طریق فضای مجازی است که در این خصوص باید هوشمندانه عمل شود.

سردار کریمی تصریح کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز تبیین دستاوردهای بسیج در حوزه مختلف است و باید اذعان داشت که مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی گرانسنگ در راستای خدمت بی منت به مردم و تحقق اهداف نظام اسلامی است که باید آن را مغتنم شمرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی سردار کریمی سپاه روح الله گام دوم انقلاب فرمانده سپاه برای پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند

زهرا نوچمنی در حاشیه برگزاری مراسم استانی رویداد فرهنگی هنری با عنوان «الگوی سوم زن» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جامعه کنونی عده زیادی شیپور حقوق آزادی زن را در دست گرفتند که ممکن است اسم «الگوی سوم زن» به گوششان نخورده باشد.

وی افزود: «الگوی سوم زن» منظومه فکری مقام معظم رهبری بوده و خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می‌کند که منطبق به آئین اسلامی است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: الگوی سوم تعریفی بین زن متحجر شرقی و زن بی عفت غربی است که می‌توان آن را به زن فعال با هویت اسلامی تعمیم داد.

وی با اشاره به اینکه امروز زنان جامعه جمهوری اسلامی ایران از حقوق بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: زنان جامعه ما علاوه بر اینکه آزادانه در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ورود می‌کنند با حق رأی که دارند می‌توانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نوچمنی اظهار کرد: این برنامه برای نخستین بار توسط بسیج دانشجویی استان در حال برگزاری است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم چندین برنامه در سطح استان برگزار کنیم.

کد خبر 6099497

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد