Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: من چند روز پیش از اطراف بیمارستان امام خمینی بازدید کردم و متوجه شدم که همراهان بیماران در خیابان چادر زده اند و شرایط سختی را متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: همان موقع با شهردار مربوطه تماس گرفتم و قول دادند که یک ساختمان را به همراهان بیماران اختصاص دهند، اما به نظر من باید تمام بیمارستان‌های تهران این امتیاز را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: البته تنها شهرداری نمی‌تواند این کار را انجام دهد و لازم أست تمام نهاد‌ها به میدان بیایند زیرا اگر در شرایط بارشی قرار بگیریم، قطعا مردم خسارت می‌بینند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد