Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:29:42 GMT

عیادت نمایندگان شهردار تهران از رضا رویگری

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۰۲۲۹

عیادت نمایندگان شهردار تهران از رضا رویگری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمدجواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران به نمایندگی از علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در منزل رضا رویگری، از این هنرمند پیشکسوت عیادت کردند.

در این دیدار وضعیت سلامت و روند درمان این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون توسط نمایندگان شهردار تهران پیگیری شد و مقرر شد با دستور شهردار تهران کمک‌های لازم برای بهبود روند درمان وی توسط سازمان فرهنگی هنری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رویگری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار تهران و نمایندگان وی به بیان نکاتی درباره نقش‌آفرینی‌های خاطره‌انگیزش در سینما و تلویزیون پرداخت.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این ملاقات نقش‌های ماندگار و هنرآفرینی‌های رویگری به ویژه در سریال‌های «مختارنامه» و «مسافر ری» و سرود خاطره‌انگیز «ایران ایران» را مایه مباهات کارنامه هنری این هنرمند مردمی و نقطه عطف مشترک خاطرات مردم ایران درباره او دانست.

رضا رویگری زاده ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. وی همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی آثارش را به نمایش گذاشته است. وی خواننده سرود «ایران ایران» در روزهای آغازین انقلاب اسلامی است. رضا رویگری از بازیگران پرکار به حساب می‌آید و در کارنامه هنری او ده‌ها تئاتر، فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی به چشم می‌خورد.

کد خبر 5329521 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رویگری علیرضا زاکانی شهردار تهران حجت الاسلام میثم امرودی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تئاتر ایران برنامه تلویزیونی سریال ایرانی موسیقی ایرانی شبکه سه سیما فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان جشنواره فیلم کوتاه تهران موسسه هنرمندان پیشکسوت نقاشی سینمای مستند شبکه نسیم شبکه مستند سیما شهردار تهران رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود اما انجام شد. منبع: اقتصادآنلاین

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902682

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی