Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@15:08:48 GMT

۱۷ مبلغ مذهبی آمریکایی ربوده شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۰۵۷۹

۱۷ مبلغ مذهبی آمریکایی ربوده شدند

۱۷ مبلغ مذهبی مسیحی آمریکایی روز شنبه به همراه اعضای خانواده‌شان از جمله کودکان، توسط یک گروه تبهکار در پورتوپرنس پایتخت هائیتی ربوده شدند.

به گزارش برنا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مقامات امنیتی هائیتی نوشت: ۱۷ مبلغ مذهبی مسیحی آمریکایی روز شنبه به همراه اعضای خانواده‌شان از جمله کودکان، توسط یک گروه تبهکار در پورتوپرنس پایتخت هائیتی ربوده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد حین ترک یک یتیم خانه ربوده شده‌اند.

جزییات این آدم ربایی هنوز معلوم نیست اما مقام‌های محلی گفته‌اند که این آمریکایی‌ها در مسیر حرکت اتوبوسی به سمت فرودگاه ربوده شده‌اند.

هائیتی سالهاست که در وضعیت ناآرامی سیاسی بسر می‌برد و آدم ربایی افراد فقیر و ثروتمند به یک نسبت امری عادی و هشدار دهنده است اما  آدم ربایی یک گروه بزرگ از آمریکایی‌ها به دلیل عجیب بودن آن مقامات این کشور را شوکه کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیویورک تایمز هائیتی آدم ربایی فرودگاه فقیر آدم ربایی آمریکا ربوده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

ایسنا در خبری نوشت: عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901751

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی