Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر توسلی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره انتقاد‌های اخیر نسبت به سریال روزگار جوانی گفت:در قسمت اول یا دوم سریال را با روزگار جوانی گذشته مقایسه کردند و آن روزی که ما سری گذشته روزگار جوانی را ساختیم گروه بازیگران هم مانند الان بودند و تازه کار خودشان را شروع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام آرام توسط مردم شناخته شدند و قصه سریال روایت شد.

وی ادامه داد:من در قسمت اول که نمی‌توانم همه قصه سری جدید را بگویم و متاسفانه برخی از دوستان اجازه ندادند که ۱۰ قسمت از سریال را مشاهده کنند و بعد نظرات خود را اعلام کنند.

توسلی اظهار کرد:من معتقد هستم در سری جدید قصه‌های به روز، جوانانه‌تر را خواهیم گفت و البته بازیگرانی که انتخاب شدند بچه‌های توانایی هستند و می‌توانند مانند بازیگران سری قبل روزگار جوانی جایگاه خود را پیدا کنند. یادم است ما برای سری قبل بازیگران را از یک گروه ۲۵ نفره تست گرفتیم و در سری جدید از بین ۱۸۵ بازیگر تحصیل کرده گزینش کردیم.

این کارگردان بیان کرد:اجازه بدهیم ۱۰ قسمت پخش شود و بعد مقایسه کنیم. دو قسمت سری جدید را نمی‌توانیم با ۵۲ قسمت قبل مقایسه کردچراکه ما در قسمت‌های اول ما بچه‌ها را معرفی کردیم و هنوز قصه نگفته ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزگار جوانی سریال تلویزیونی روزگار جوانی سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟