Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@19:03:26 GMT

استقلال در پی توافق همزمان با ۲ ستاره خارجی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۰۸۱۱

استقلال در پی توافق همزمان با ۲ ستاره خارجی

خبرورزشی – پرونده مطالبات میلیچ و دیاباته، بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است و میلیچ هم از همان ابتدا تمایل خود را برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیاباته هم برای دریافت مطالبات خود علیه باشگاه استقلال شکایتی تنظیم کرده اما این شکایت همچنان منجر رای فیفا نشده و باشگاه استقلال برای این شکایت تا اینجای کار دفاعیه‌ای ارسال کرده است.

با توجه به شکایت دیاباته از استقلال، امکان توافق باشگاه استقلال با این بازیکن مقداری سخت‌تر به نظر می‌رسد اما باشگاه در تلاش است که با مذکره با دیاباته مثل میلیچ بدون هیچ شکایت و محکومیتی به توافق برسد و در نهایت مطالبات میلیچ و دیاباته را بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال شیخ دیاباته هروویه میلیچ باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!