Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران، ریاست کارگروه توسعه و آموزش برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) را عهده‌دار شد.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس کارگروه توسعه و آموزش برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) انتخاب شد تا برای نخستین بار در تاریخ ورزش اسکی یک ایرانی عهده‌دار یکی از مهم‌ترین بخش‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و در تیرماه سال جاری، یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) در حکمی عباس نظریان را به عضویت کارگروه توسعه و آموزش برنامه‌های این فدراسیون بین‌المللی (FDP) درآورده بود.

اعضای کارگروه توسعه و آموزش برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی مستقیما از سوی ریاست این فدراسیون بین المللی انتخاب شده و به ارائه برنامه‌ها و راه‌کار‌های توسعه اسکی جهان می‌پردازند و ریاست این کارگروه از این پس بر عهده ریاست فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بازنگری اساسنامه فدراسیون اسکی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکی فدراسیون اسکی کارگروه توسعه و آموزش برنامه فدراسیون بین المللی اسکی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم