Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گرگان از کمک ۲۰ هزار میلیارد تومانی سپاه، بسیج و مساجد در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند خبر داد.

به گزاش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در هجدمین مرحله رزمایش استانی نهضت کمک مومنانه و مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی سراسر استان گلستان اظهار کرد: ملت‌ها در دوران سختی و بحران‌ها آزمایش و مورد سنجش قرار می‌گیرند و تاریخ در آینده درباره ملت‌ها قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس جهانیان از ملت ایران به عنوان ملت افتخارآمیز یاد خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ایران یک تاریخ افتخارآمیز و گنجینه تمام ناشدنی  را در دوران دفاع مقدس خلق کرد و پشت هم این افتخار را ادامه داد.

سلیمانی بیان کرد: مرحله دیگر افتخار ایران در زمان شیوع ویروس کرونا بود، بیماری که تمام دنیا را در بر گرفت و آسیب زیادی به کشورها زد اما ملت بزرگ ایران زمانی که مشاهده کردند هموطنان در سختی قرار دارند، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان مواسات و همدلی و کمک مومنانه بیاییند و خاطره‌های خوشی در اذهان بجا بگذارند.

وی گفت: ملت ایران شکوهمندانه وارد شدند و بسیجیان پرافتخار پرچمدار این حرکت شدند و اتفاقات بسیار بزرگی رقم خورد و بار دیگر همدلی را این مردم به ظهور گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به طور قطع مردم ایران بازهم این دوران را به عنوان دوران افتخار آمیز یاد خواهیم کرد.

سلیمانی گفت: ما بسیاری از آمار کمک‌ها را در اختیار نداریم اما کمک‌هایی را که توانستیم در رده‌های مختلف سپاه و بسیج و مساجد و تکایا آمارگیری کنیم حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان در این ۲۰ ماه کمک جمع‌آوری‌ و توزیع شد.

وی اضافه کرد: تشکیلات بسیج تشکیلات مردمی و انقلابی است و در چنین مواقعی پرچمدار خدمت‌رسانی و کمک مومنانه به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سازمان بسیج برنامه‌ریزی شده کمک مومنانه با رویکرد جدید با عنوان خدمات مومنانه در هفته بسیج  پیش ببریم.

سلیمانی بیان کرد: ارائه خدمات آموزشی، کارآفرینی، تسهیل ازدواج و فراهم کردن جهیزیه، مباحث مردم به تامین نیازمندی‌های دانش‌آموزان کم بضاعت، ساخت مسکن برای محرومان با محوریت مساجد و حسینیه‌ها بخشی از این رویکرد است.

وی گفت: گلستان یکی از استان‌های موفق در موضوعات مختلف بسیج و به خصوص نهضت کمک مومنانه است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کمک مومنانه رئیس سازمان بسیج مستضعفین کمک مومنانه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا