Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@06:07:09 GMT

اعطای گواهی درجه یک هنری به سعید بیابانکی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۱۱۶۸

اعطای گواهی درجه یک هنری به سعید بیابانکی

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به آثار سعید بیابانکی گواهینامه درجه یک هنری اعطا کرد.

به گزارش شورای ارزشیابی هنرمندان، این شورا در جلسه ۴۸۲ خود در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۳ به آثار سعید بیابانکی، شاعر و پژوهشگر ادبی گواهینامه درجه یک هنری داد.

بر پایه این خبر، در معرفی این شاعر عنوان شده است: سعید بیابانکی متولد چهارم مهرماه ۱۳۴۷ و زادگاه او خمینی‌شهر (سده) از توابع استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان بوده و بالغ بر سه دهه در حوزه شعر و ادبیات فعالیت جدی دارد. پیش‌تر هم دانشگاه اصفهان به این دانش‌آموخته خود نشان درجه یک طلایی اعطا کرده بود. بیابانکی برگزیده دوره دوم جشنواره شعر فجر بوده و هشت سال هم در شورای شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عضویت داشته است.
ردپایی بر برف (سوره مهر)، نیمی از خورشید (همسایه)، سنگچین (سوره مهر)، نه ترنجی نه اناری (نقش مانا)، نامه‌های کوفی (سوره مهر)، جامه‌دران (فصل پنجم)، یلدا (سوره مهر)، لبخندهای مستند (سوره مهر)، هی شعر تر انگیزد (سپیده‌باوران)، سکته ملیح (شهرستان ادب)، هزار دست دعا (امیرکبیر) و تن پوش بی‌آستین (امیرکبیر) از جمله آثار او هستند.

سعید بیابانکی در حوزه کارشناسی ادبی هم در صدا و سیما فعال و یک دوره دبیر علمی جشنواره شعر فجر و دو دوره دبیر علمی جشنواره شعر و داستان جوان سوره بوده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سعید بیابانکی سوره مهر درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد