Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مواجب عده ای از خبرنگارنماها در قالب قرارداد با شهرداری قطع شده و به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی در پل قدس هستند.

محمود صفری در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل با مشاوران و پیمانکاران پل قدس در شورای شهر اردبیل اظهار کرد: آنهایی که در دو سه روز اخیر ناجوانمردانه در فضای مجازی تاخت و تاز می کنند، در 66 ماه گذشته سکوت اختیار کرده بودند و هیچ سخنی از ایرادات و نواقصات پل قدس در میان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه حاضر نیست به هیچ خبرنگاری باج بدهد بلکه بهتر است مسایل و موضوعات به صورت شفاف مطرح شود، خاطرنشان کرد: 66 ماه از زمان اجرای پل قدس می گذرد در حالی که شهردار جدید اردبیل و اعضای شورای ششم هیچ نقشی در طراحی و اجرای آن نداشتند و اگر در آسفالت ریزی مشکلی وجود داشته باشد ما پاسخگو هستیم و به هیچ وجه با اعلام متخصصان و کارشناسان خیزهای پل قدس ایراد و اشکال فنی ندارد و یک امر طبیعی است.

شهردار اردبیل افزود: آنهایی که امروز غیرمنصفانه می نویسند و در فضای مجازی سمپاشی می کنند یقین بدانند که فاکتورهای یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آنها پرداخت نخواهد شد و بنده اعلام می کنم به صورت شفاف بخش عظیمی از این قراردادهای غیرقانونی نوشته شده در زمان شهردار سابق را روشنگری خواهم کرد.

صفری ادامه داد: اگر پل قدس ایراد فنی دارد چرا از سال 96 تاکنون این رسانه های مواجب بگیر سکوت اختیار کرده بودند و حاضر نیستند از رشوه ها، اختلاس ها و برخی روابط ناسالم شهردار سابق سخن به میان آورند و به صورت شفاف و روشن مسایل را در معرض قضاوت مردم قرار نمی دهند.

وی گفت: ما اهل سخنرانی و زدوبند با عده ای خبرنگارنما نیستیم و اگر فعالیت های ما جای طرح در رسانه ها داشته باشد بهتر است اصحاب تلاشگر رسانه آنها را منعکس کنند وگرنه با تعریف و تمجید کاری حل نخواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در یک کار جهادی سعی کردیم در این یک ماه بخشی ا عملیات بتن ریزی و آسفالت ریزی را انجام دهیم و به اذعان خود مشاور و مجری طرح پل قدس از لحاظ مقاومت و طراحی ایراد و اشکالی ندارد و خیزهای منفی آن به مرور زمان رفع خواهد شد.

صفری بیان کرد: بهتر است مردم به دور از حاشیه ها به اصل موضوع فنی و تخصصی کار توجه داشته باشند و اجازه ندهند تا جوسازی های مسموم رسانه ای برخی کارهای شایسته را ناشایست جلوه دهد.

وی اظهار کرد: البته بنده خود را پاسخگوی مردم می دانم و در نشست های مختلف به صورت مستقیم با مردم صحبت کرده و مشکلات و نارسائی ها را حتی زودتر از اصحاب رسانه با مردم در میان می گذارم.

شهردار اردبیل با قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی واقعی و منصف خاطرنشان کرد: 90 درصد خبرنگاران کار را به صورت فنی و منصفانه به پیش می برند و حساب این افراد از مواجب بگیران شهرداری جداست.

صفری در مورد حل مشکل ترافیکی میدان حافظ و ججین نیز بیان کرد: در قالب طرح جامع ترافیکی احداث پل زیرگذر در این دو نقطه از شهردر مرحله بررسی و ارائه مشاوره های تخصصی است که در صورت تائید شاهد احداث این پل های زیرگذر خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری اردبیل خبرنگاران شوراي شهر پل قدس استانی اجتماعی شهردار اردبیل پل قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!