Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم یکی از دو نماینده استان بوشهر در لیگ دسته  اول فوتبال کشور که دیروز باید در نخستین دیدار در فصل جدید این مسابقات به مصاف میزبان خود مس شهر بابک می‌رفت به علت ثبت نشدن قرارداد‌ها و صدور کارت‌ها از این دیدار بازماند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال در این زمینه گفته است: به‌رغم تمام همکاری‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا آخرین لحظه، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم بسته ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب ثبت قرارداد‌ها و صدور کارت‌ها برای این تیم انجام نشد.

فریبرز محمودزاده افزود: همه عوامل در شهر میزبان از هیات فوتبال و نیروی انتظامی تا ناظر مسابقه و آمبولانس آماده برگزاری این مسابقه بودند، اما به علت ثبت نشدن قراردادها، بازی لغو و صورتجلسه شد که برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود.

حال باید دید که رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این زمینه چه خواهد بود.

بدهی پارس جنوبی جم به مگنو باتیستا بازیکن خارجی پیشین خود باعث شده تا طبق اعلام سازمان لیگ تا زمان پرداخت آن از انجام نقل و انتقالات این باشگاه جلوگیری شود.

این بازیکن برزیلی دو فصل پیش برای پارس جنوبی بازی کرد و پس از اینکه دچار پارگی رباط صلیبی شد، برای درمان ایران را ترک کرد. باتیستامبلغ زیادی از قراردادش را دریافت نکرده و به همین علت به فیفا شکایت کرده است.

گفته می‌شود پارس جنوبی جم باید ۴۲۵ میلیون تومان  به این بازیکن بپردازد.

این طور که در رسانه‌ها آمده است، باتیستا در گفت و گویی اعلام کرده است: به زودی با وکیلم صحبت می‌کنم تا طی مکاتبه با فیفا ، مطالباتم را از محل درآمدهای فدراسیون فوتبال ایران در فیفا برداشت کند و پارس جنوبی این پول را به فدراسیون فوتبال برگرداند تا تحریم ها نیز تاثیری روی این کار نگذارد.

بیانیه هیات فوتبال استان بوشهر و نامه فیفا

هیات فوتبال استان بوشهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که حضور نیافتن تیم پارس جنوبی جم در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال ایران ارتباطی با این هیات نداشته است.

در این بیانیه با اشاره به وظایف هیات فوتبال استان، آمده است: عدالت در فوتبال حکم می‌کند که متولی این ورزش در استان بوشهر فرصت برابری برای همه تیم‌ها در لیگ‌های مختلف قائل شود و درصدی از محل بلیت فروشی و سایر درآمد‌های قانونی را برای توسعه فوتبال به هیات‌های شهرستانی و برگزاری بهینه دیدار‌ها اختصاص دهد.

هیات فوتبال استان بوشهر در ادامه این بیانیه آورده است: در دو سال گذشته با این رویکرد، شاهد همراهی تمامی تیم‌های فوتبالی در رده‌های مختلف با هیات فوتبال استان بوشهر هستیم و اسناد مالی نیز نشان می‌دهد که به جز تیم فوتبال پارس جنوبی جم، سایر باشگاه‌ها از رده‌های نونهالان تا بزرگسالان، از تیم‌های شرکت کننده در لیگ‌های شهرستانی تا کشوری تعهدات و دیون خود را به فوتبال استان ادا کرده‌اند.

این هیات تاکید کرده است: با وجود این که مجموعه مدیریتی تیم پارس جنوبی جم هزینه‌های هنگفتی در دو سال گذشته برای تیم‌داری از حضور مستمر این تیم در قبل و هنگام فصل در خارج از شهر جم تا سایر هزینه‌ها برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی کرده است، اما حق قانونی فوتبال استان را پرداخت نکرده است. با وجود این شرایط، هیات فوتبال استان بوشهر در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ و از زمان استقرار هیات رئیسه و رئیس جدید، مبنا را بر همکاری با تیم فوتبال پارس جنوبی جم گذاشته و هر نوع همکاری را با این تیم داشته است.

هیات فوتبال استان نوشته است: به تازگی به دنبال شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم به فیفا، مشکلاتی برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای شرکت در لیگ دسته اول ایجاد شده و در کنار شکایتی که مجموعه هیات رئیسه سابق هیات فوتبال استان بوشهر از این تیم و باشگاه داشته تا اطلاع بعدی از حضور در این فصل محروم است.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: این شرایط سبب شده تا شاهد شکل‌گیری جریانی سراسر کذب علیه هیات فوتبال استان بوشهر باشیم و صادر نشدن مجوز برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم را به شکایت از این تیم از سوی هیات فوتبال استان ربط دهند، این در حالی است که هیات فوتبال استان به ریاست امیرحسین محتشم شکایت رسمی مطرح نکرده است.

هیات فوتبال استان بوشهر آورده است: هر چند رفتار مسئولانه باشگاه پارس جنوبی جم در قبال ارائه تعهدات خود به هیات فوتبال استان، می‌تواند سهم بسزایی در کمک هیات فوتبال استان به هیات‌های شهرستانی داشته باشد، اما تا زمانی که این باشگاه مطالبات بازیکن خارجی خود را پرداخت نکند در عمل با مشکلاتی در فصل جاری فوتبال مواجه است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی جم فوتبال ایران لیگ دسته یک فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم هیات فوتبال استان بوشهر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال ۱۳۷۵ به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله ۱۲۰ کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد