Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در نشست مشترک با رییس فدراسیون فوتبال در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک و احداث کمپ‌های تیم‌های ملی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که با حضور «علی درویش‌پور» مدیرعامل و «مهدی زارعی» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال، «احسان اصولی» عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون برگزار شد در خصوص برنامه ریزی برای راه‌اندازی کمپ‌های تیم‌های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آن‌ها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.

از آنجایی که سازمان مناطق آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام آمادگی کرده است، در این نشست توافق شد تا اقدامات لازم برای امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال صورت گیرد.

منبع: فرینا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق آزاد فدراسیون فوتبال کمپ های تیم های ملی فدراسیون فوتبال تیم های ملی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند