Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اشاره به نابسامانی حضور همراهان بیماران در اطراف بیمارستان ها، گفت: علاوه بر شهرداری باید نهادهای دیگری نیز ورود کنند تا با شروع بارش ها شاهد خسارت هموطنانمان نباشیم.

به گزارش برنا؛ مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی در جریان شانزدهمین جلسه شورا ضمن اشاره به اینکه انتخابات سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران فردا برگزار می شود، گفت: 26 مهرماه انتخابات تمام الکترونیک سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار هستیم مشارکت خوبی صورت گیرد و مهندسان شهر تهران با حضورشان انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

او افزود: قطعاً با ورود نیروهای اصلح و کارآمد در هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی شاهد اتفاقات خوب و مؤثری در شهر تهران خواهیم بود. موضوع مهم مسکن و اهمیت تأمین مسکن‌هایی که دولت قول داده است با روی کار آمدن نظام‌مهندسی توانا اتفاق می‌افتد.

پیرهادی در ادامه به بازدید اخیرش از بیمارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: روز گذشته بازدیدی از اطراف بیمارستان امام خمینی(ره) داشتم. متأسفانه شاهد آن بودیم که برخی از همراهان بیماران در اطراف بیمارستان چادر زده‌اند و شرایط بسیار سختی را در آنجا سپری می‌کردند. تعدادی از این افراد با همسر و فرزندانشان آنجا ساکن بودند و این شرایط بسیار ناراحت کننده بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اظهار کرد: به همین دلیل با شهردار منطقه 6 که به‌ تازگی در این منطقه استقرار پیداکرده است تماس گرفتم. او قول داد که در اسرع وقت ساختمانی را برای اسکان همراهان بیماران در نظر بگیرند و امید است که هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. هرچند ممکن است این معضل برای سایر بیمارستان‌ها نیز صدق کند.    او ادامه داد: البته رسیدگی به این مسئله صرفاً تکلیف شهرداری نیست و تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که می‌توانند کمکی برای رفع آن داشته باشند باید پای کار بیایند.   پیرهادی در انتها عنوان کرد: شهردار تهران خودش پزشک و متخصص است و باید به این موضوع ورود کند. در هفته‌های آتی بارندگی و سرمای هوای تهران افزایش خواهد داشت و به همین دلیل نباید شاهد سرگردانی بیشتر همراه بیماران اطراف بیمارستان‌ها باشیم. برخی از افرادی که از شهرستان‌ها می‌آیند توان اجاره مکان مناسبی در شهر تهران را برای استقرار ندارند. آن ها مهمان ما هستند و نباید دچار آسیب و خسران شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست شورای اسلامی انتخابات الکترونیک استان تهران شهر تهران مسکن دولت بیمارستان شورای شهر تهران شهرداری شهردار تهران پزشک بیمارستان محیط زیست مهندسان اطراف بیمارستان نظام مهندسی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد

قباد میمنت آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب در خصوص وقایع اخیر و حمایت دانشجویان استان کردستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکا اظهار داشت: همانطور که مشاهده می کنیم جنبش روشنگری در سراسر جهان و به ویژه در دانشگاه‌هاي آمریکا شکل گرفته و ندای حق طلبی قابل سرکوب کردن و قابل انکار نیست و هر جا استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار منافع خودشان را در معرض خطر ببینند قطعا سیاست های دوگانه اعمال می کنند که ما امروز هم شاهد این سیاست‌های دوگانگی رفتار هستیم کما اینکه جنبش دانشجویی را به عنوان ندای آزادی سر می داد سرکوب می کند و هم در کنار این سرکوب و انکار حقیقت و واقعیت و حرکت سبوعانه وحشیانه رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل و رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان غزه و فلسطین حمایت می کند.

وی تاکید کرد: اگر این پیام به نقاط مختلف جهان ارسال شود قطعا بعد از جنبش و حرکت طوفان الاقصی وقتی این حرکت اتفاق افتاد آمریکا دیگر نمی تواند خوی استکبارگری خود را تسری دهد و در مقابل جنبشی که در درون خودش و بر علیه خودش شکل گرفته محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در مورد برخورد و ندای مردم و آزادیخواهان جهان در مقابل جنبش دانشگاهی و دانشجویی و قشر تحصیلکرده دانشگاهی در این برهه زمانی چه وظیفه و رسالتی بر عهده آنان است، بیان کرد: امروز همه دانشگاه‌هاي دنیا در حمایت از دانشگاههایی که اعتراض و جنبش داشتند و حتی این پیام به دانشگاههای کشورمان و در استان کردستان و دانشگاه‌هاي آزاد اسلامی مخابره شد و قطعا برای رفع یک ظلم در نظام جهانی شاید یک دست صدا نداشته باشد بلکه این مهم نیاز به همراهی و هم افزایی دارد.

میمنت آبادی افزود: توصیه دین اسلام و قرآن کریم این است که اگر ظالم بخواهد منکوب شود و ندای حق طلبی و مظلومیت مظلومان جهان به گوش جهانیان برسد نیاز به این هم افزایی دارد و طبیعتا تمام  آزادیخواهان و قشر روشنفکر و دانشجویان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه‌ها هم باید القای پیام کنند و برای مردمی که تنها مسیر اخذ واقعیت از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی است این پیام آزادی خواهی و جنبش عدالت خواهی را دریافت کنند با همراهی شان انشالله آنچه که حق در نظام جهانی است  و عدالت در نظام جهانی است محقق خواهد شد .

وی در پایان گفت: همراهی و هم افزایی روشنفکران و آزادیخواهان جهان می تواند در مقابل خوی نظام استکبار جهانی پیام ایستادگی را به همه جهان مخابره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد