Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@13:54:35 GMT

افت یکهزار و ۳۹۵ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۱۶۳۲

افت یکهزار و ۳۹۵ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، امروز یکشنبه (۲۵ مهر ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با کاهش یکهزار و ۳۹۵ واحدی به یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید.

اما شاخص کل (هم‌وزن) نیز امروز با ۳ هزار و ۸۶۸ واحد کاهش به ۳۹۸ هزار و ۳۰۲ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۵۷۵ هزار و ۴۱۶ معامله به ارزش ۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نمادهای شپنا، حکشتی و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای فملی، شستا، شپدیس و نوری نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. امروز نماد فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابوس داشت که تاثیری مثبت بود. 

اما امروز شاخص فرابورس با کاهش ۱۴۲ واحدی به ۲۰ هزار و  ۴۱۳ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۸۱ هزار و ۴۸۷معامله به ارزش ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بود.

امروز نمادهای آریا، فرابورس، فجهان، دماوند و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند. نمادهای زاگرس،‌ شراز و اتکای نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. نماد زاگرس امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص داشت که تاثیری مثبت بود. 

کد خبر 632512 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس - فرا بورس بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس فرا بورس بورس تهران بیشترین تاثیر شاخص کل بورس بورس داشتند بر شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جرئی به  2 میلیون و 304 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 1400 واحدی به ارتفاع 765 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «تجلی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «خزامیا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «کرمان» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 51 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 163 نماد در محدوده مثبت و 266 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 160 نماد در محدوده مثبت و 180 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید