Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نماینده این شورا برای کارگروه ساماندهی دکل های ارتباطات رادیویی شهر تهران را انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شانزدهمین جلسه علنی این شورا انتخاب یک نفر نماینده برای عضویت در کارگروه موضوع بند" الف" ذیل ماده یازدهم مصوبه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط رادیویی در شهر تهران را در دستور کار خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران مهدی بابایی را به عنوان نماینده این کمیسیون معرفی کرد و قائمی نیز به صورت فردی برای نمایندگی در این کارگروه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، نهایتا پس از رای گیری قائمی 8 رأی و مهدی بابایی با ۱۰ رأی را کسب کردند که به این ترتیب مهدی بابایی به عنوان نماینده شورا در این کارگروه انتخاب شد. در ادامه این جلسه اعضای شورا انتخاب نماینده جهت عضویت در هیات انضباطی موضوع تبصره ۱ ماده ۸ دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافری مشمول قانون نظام صنفی کشور را در دستور کار قرار دادند که سنندجی از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل به عنوان نماینده شورا معرفی و پس از رأی گیری با کسب ۱۰ رأی به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

در ادامه جلسه انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای هماهنگی و برنامه ریزی موضوع بند چهارم ذیل ماده سوم مصوبه برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت که نرگس معدنی پور از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به عنوان نماینده شورا معرفی و پس از رأی گیری با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران عنوان نماینده شورا شورا انتخاب اعضای شورا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی