Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد با کارگزار فعلی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد. فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرونده کارگزار باشگاه استقلال و مذاکرات انجام شده با این کارگزار اظهار کرد:‌ تنها پرونده‌ای که برای ما مانده، بحث کارگزار باشگاه است. ما دیروز (شنبه) جلسه‌ای با کارگزار باشگاه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جلسه حکمیت با ابلاغ و دعوت هیات حکمیت وزارت ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش جوانان شنبه ساعت ۱۰ برگزار شد و بیش از ۲ ساعت طول کشید.

او درباره شرایط فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه استقلال تاکید کرد: طبق ماده ۱۲ قرارداد، فسخ یک‌طرفه قرارداد ما با کارگزار باشگاه، بستگی به تایید هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش است و باید نظر این هیات اعمال شود تا ما بتوانیم با کارگزار جدید قرارداد امضا کنیم. احتمالا امروز (یک‌شنبه) هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش نظر خود در خصوص این فسخ قرارداد اعلام می‌کند و پس از آن ما با کارگزار جدید قرارداد خواهیم بست.

او همچنین در خصوص شکایت‌های باشگاه استقلال از برخی خبرنگاران گفت:‌ ما شکایت باشگاه استقلال را هم از بعضی خبرنگاران که در دوره مدیریت قبلی تنظیم شده بود را اعلام رضایت کردیم. ما حتی دعاوی ریالی خودمان را داریم حل و فصل می‌کنیم و درست نیست که باشگاه استقلال به این اندازه درگیر دعاوی قضایی باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه استقلال کارگزار باشگاه فسخ قرارداد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد