Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره ، بشاره پطرس راعی، اسقف اعظم کلیسای مارونی لبنان امروز یکشنبه در خطابه خود در واکنش به تیراندازی‌های پنج شنبه گذشته به مردمی که برای تظاهرات مسالمت آمیز به قاضی پرونده انفجار بیروت به خیابان‌ها آمده بودند، گفت برپایی هرگونه خشونت و تهدید در کشور  غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره اعلام کرد: هیچ کس بالاتر از قانون و قوه قضائیه نیست. ما وقایع روز پنجشنبه و رخدادهای مسلحانه‌ای را که با آنها همراه بود، شدیدا محکوم می‌کنیم. جوانان لبنان باید مانند برادر، کنار هم زندگی کنند نه برای جنگیدن و یا برای کشتن و مرگ.

پطرس راعی، اظهار کرد: آسیب رساندن به صلح مدنی در لبنان از هر منبعی و از سوی هر حزبی محکوم است. ما از بازگشت به اتهامات دلخواه ، بسیج فرقه ای و جعل پرونده علیه این یا آن امتناع می‌کنیم.

اسقف اعظم مسیحیان لبنان تاکید کرد:  از آنچه رئیس جمهور در رد تهدید و گروگانگیری در لبنان و پایبندی وی به تحقیقات قضایی اعلام کرد، حمایت می‌کنیم. اعتماد به قوه قضائیه ملاک اطمینان به دولت لبنان است و ایجاد شبهات درباره این مرجع قانونی به اعتبار لبنان لطمه زده است.

 وی در پایان تاکید کرد: ما از نقش ارتش در حفظ امنیت ملی حمایت می‌کنیم. آنها در روزهای اخیر موفق شدند از گسترش حملات به محله های مسکونی غیرنظامیان جلوگیری کند. در لبنان گفتگو به پیروزی و اجرای مشارکت ملی میانجامد و قلدری منجر به شکست خواهد شد.

در پی تظاهرات مسالمت‌آمیز حامیان جنبش امل و حزب‌الله در مقابل دادگستری لبنان، شبه‌نظامیانی که از قبل بر روی ساختمان‌های اطراف مستقر شده بودند به سوی آنان شلیک کرده و بر اثر اصابت گلوله به سر و قلب برخی از مردم ۷ تن شهید شده و بیش از ۳۰ تن دیگر نیز مجروح شدند. بلافاصله بعد از این حادثه حزب‌الله و جنبش امل اعلام کردند حزب القوات اللبنانیه مسئول این حمله است و باید محرکان و صحنه‌گردانان این حادثه معرفی و مجازات شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش لبنان مسیحیان لبنان تیراندازی در لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود