Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از شرکت پلیس فتای ایران در پویش جهانی # فقط یک کلیک (JustOneClick#) با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری خبر داد .

به گزارش ایسنا،  سیروس دالوند با اشاره به خبر پویش جهانی # فقط یک کلیک (JustOneClick#) که اخیرا توسط سازمان اینترپل طراحی شده و در سراسر دنیا در حال اجرا است، اظهار کرد: این پویش با موضوع  آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری به مدت سه هفته از ۱۲ تا ۳۰ مهرماه  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به ارزیابی تهدیدات سایبری، این پویش بر روی سه موضوع باج افزار، فیشینگ یا کلاهبرداری سایبری و هک ایمیل تجاری  (BEC) متمرکز است.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا مهمترین اهداف این پویش را افزایش آگاهی های عمومی از تهدیدات برجسته سایبری ،ارتقاء بهداشت سایبری افراد و سازمان‌ها در سراسر جهان و افزایش همکاری‌ها و مشارکت‌ها از طریق انجام فعالیت‌های مشترک و اشتراک اطلاعات برشمرد .

سرهنگ دالوند اظهار کرد:  در این پویش تولیدات سازمان جهانی اینترپل به صورت ویدئو، اینفوگرافی‌، مقاله و... همراه با هشتگ یکسان در بین کشورها به اشتراک گذاشته می شود تا پلیس های سایبری در سراسر دنیا به صورت هماهنگ این اطلاعات را در وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، وی همچنین اظهار کرد: پلیس سایبری جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با سایر پلیس های سایبری به صورت فعال در این پویش شرکت دارد و طرح ها و پوسترهای طراحی شده مرتبط با موضوعات را به دبیرخانه پویش ارسال کرده و همزمان طرح های دریافتی را برای انتشار در وبسایت پلیس فتا، ترجمه و بازطراحی می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس فتا اينترپل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد