Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، با حضور محمدرضا کریم زاده، مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صمت، در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر و گمرک زمینی آستارا مشکلات این منطقه بررسی شد.

محمد ابراهیم نقی زاده؛ رئیس اداره بازرگانی و دبیر میز جمهوری آذربایجان سازمان توسعه تجارت وزارت صمت، غلامرضا مرحبا؛ نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرهاد دلق پوش؛ رئیس سازمان صمت گیلان، حمیدرضا آبایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان و غلامحسین ولدی؛ مدیرکل راه آهن شمال ۲ و مسئولان شهرستان، در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر و گمرک زمینی آستارا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازدید جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان آستارا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

انعقاد اولین سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا  گمرکات گیلان دروازه‌ای گشوده بر اوراسیا  غفلت از گردشگری دریایی در ۲۷۰ کیلومتر نوار ساحلی گیلان

شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک زمینی آستارا منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد

طبق اعلام گمرک، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

براساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای