Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفته تربیت بدنی و ورزش همه‌ساله از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این هفته، برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این خصوص اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت همه هم‌استانی‌های عزیز بالاخص جامعه ورزش، زحمتکشان عرصه ورزش، دستگاه‌ها، ارگان‌ها و کسانی که با اداره کل ورزش و جوانان در راه اعتلای ورزش همگانی و قهرمانی همکاری و مساعدت دارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به این که ۲۶ مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش است، در هفته گذشته نشست مفیدی پیرامون برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم که با حضور مسئولین مربوطه، ستاد برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش را تشکیل دادیم تا در راستای اجرایی نمودن برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های این هفته، تصمیمات مطلوبی گرفته شود؛ خوشبختانه جلسه بسیار خوبی برگزار شد و خروجی آن به هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ابلاغ شد.

طباطبایی با بیان این که برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متعددی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها با همکاری مجموعه‌های ذیربط اعم از هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، برخی ارگان‌ها و نهادها انجام خواهد شد، همچنین در هفته تربیت‌بدنی و ورزش چند پروژه ورزشی در سطح استان اصفهان افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به حجم برنامه‌های فرهنگی ورزشی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، مسابقات پارابدمینتون کشوری در دو بخش آقایان و بانوان یک هفته زودتر به همین مناسبت در اصفهان برگزار شد و همچنین نخستین زمین بدمینتون روباز کشور در اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان اشاره‌ای به عناوین روزهای هفته تربیت‌بدنی و ورزش داشت که در ادامه می‌خوانیم:

دوشنبه ۲۶ مهرماه: "مسیر امید، مدار نشاط"

سه‌شنبه ۲۷ مهرماه:"ورزش؛ میثاق، وحدت و برادری"

چهارشنبه ۲۸ مهرماه:"ورزش؛ پیشران سبک زندگی و تحکیم خانواده"

پنجشنبه ۲۹ مهرماه: "ورزش؛ طلایه‌دار سلامت"

جمعه ۳۰ مهرماه: "ورزش؛ منش پهلوانی، فتوت و جوانمردی"

شنبه اول آبان ماه: "ورزش؛ فرهنگ سخت کوشی، رونق کار و افزایش بهره‌وری"

یکشنبه دوم آبان ماه: "ورزش؛ آئین اخلاق و مهربانی

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت بدنی هفته تربیت بدنی ورزش همگانی هفته تربیت بدنی و ورزش ورزش و جوانان استان اصفهان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد