Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:42:53 GMT

۳۰ پروژه مسکن محرومان در گلستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۱۵۴

۳۰ پروژه مسکن محرومان در گلستان افتتاح شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ خانه توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت در استان بازسازی و تکمیل شده است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها، فرماندهان سابق گردان‌های دفاع مقدس بدون منت و چشمداشت مشارکت و همکاری دارند.

ملک‌شاهکویی در ادامه به بخشی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه نینوا اشاره کرد و گفت: ساخت و مرمت سه هزار و ۲۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت‌زایی شامل خانه محرومان، کانال بتنی، مدرسه، جاده بین مزارع، راه‌سازی و آبرسانی با هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار، تشکیل و بازسازی ۲ هزار و ۶۴۶ خانه محرومان، اجرا و اتمام ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در سال جاری و نیز تهیه هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال، افتتاح صد پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز در کردکوی به مناسبت هفته دفاع مقدس و افتتاح ۶۰ واحد مسکونی به صورت متمرکز در کوی اوزینه گرگان بخشی از اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان محرومیت محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی