Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شنبه شب به مصاف میزبان خود الهلال عربستان رفت و با نتیجه پرگل و دور از انتظار سه بر صفر شکست خورد تا از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازبماند.

سرخپوشان تهرانی در حالی این شکست را متحمل شدند که از روز شنبه خاطره خوبی نداشتند و می‌خواستند ۲ خاطره قبلی را با برد مقابل الهلال به دست فراموشی بسپارند ولی ماجرا تلخ‌تر از قبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سه شکست بزرگ آسیایی در اولین روز هفته برای انها رقم خورده است.

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷:

بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸. شاگردان برانکو ایوانکوویچ به ورزشگاه کاشیما رفتند تا مقابل نماینده ژاپن رقابت خود را به انجام برسانند. گل‌های لئو سیلوا و سرجینیو در دقایق ۵۸ و ۷۰ منجر به شکست نماینده کشورمان شد. در دیدار برگشت هم نتیجه مساوی بدون گل به دست آمد تا پرسپولیس در اولین فینال آسیایی  با طعم تلخ باخت روبرو شود.

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹:

حدود  ۲ سال و یک ماه بعد بازهم گذر پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید. این بار استادیوم الجنوب در شهر الوکره قطر. جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی برای  فتح جام آسیایی. تیم یحیی با گل مهدی عبدی پیش افتاد اما جونیور نگرائو در دقایق ۴۵ و ۵۵ ورق را برگرداند و نماینده کره را به قهرمانی در سال ۲۰۲۰ رساند.

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰:

و حالا. تقابل با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی. برتری سه بر  صفر نماینده عربستان در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض. سالم الدوساری یک بار و  بافی تمبی گومیس ۲ بار  برای تیم لئوناردو ژاردیم گلزنی کردند تا برعکس فیلم شکارچی شنبه، پرسپولیس لقب شکار شده شنبه را به خود اختصاص دهد.

روز شنبه برای پرسپولیس و هوادارانش یادآور خاطرات خوبی نیست. روزی که “نرسیدن” را برای آنها تداعی می‌کند. برای پرسپولیسی‌ها شنبه روز خوبی نبود. روز بی ‌حوصلگی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال برانکو ایوانکوویچ کره جنوبی مهدی عبدی الهلال باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس کره جنوبی لیگ قهرمانان آسیا مهدی عبدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت