Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@00:57:18 GMT

ادعاهای واهی نفتالی بنت علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۷۳۰

ادعاهای واهی نفتالی بنت علیه ایران

 نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در جلسه هفتگی کابینه به طرح ادعاهایی واهی علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنت در ادعاهای جدید خود حوادث اخیر در لبنان و همچنین تحولات در عراق را به ایران نسبت داده و مدعی شد که نفوذ ایران پشت این ماجراها قرار دارد.

وی در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه حوادث لبنان و عراق را از نزدیک دنبال می‌کند، افزود: در هر دو مورد ما شاهد روندی هستیم که تحت تاثیر نفوذ ایران هستند، خواه حزب‌الله لبنان باشد یا شبه نظامیان شیعه در عراق که در انتخابات اخیر نیز ضربه خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای تلاش ایران برای اعمال نفوذ در این کشورها برای مردم عراق و لبنان آرزوی موفقیت و آینده‌ای بهتر کرد!

در روزهای گذشته طی درگیری‌های مسلحانه در منطقه الطیونه در بیروت دستکم شش تن کشته و ۱۶ تن زخمی شدند. به گفته مقامات در این ناآرامی ها به معترضانی که به دعوت حزب الله و جنبش امل در تظاهراتی در بیروت شرکت کرده بودند، تیراندازی شد.

در پی تیراندازی به تظاهرکنندگان وابسته حزب الله تنش در بیروت بالا گرفت و درگیری‌هایی به مدت چند ساعت رخ داد.

همچنین سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص وقایع تلخ لبنان با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت آمیز بوده اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایتها وفتنه انگیزی میان مردم لبنان اقدام عاجل نمایند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی