Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:52:33 GMT

ادعای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۸۸۱

ادعای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در جلسه هفتگی کابینه به طرح ادعاهایی واهی علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنت در ادعاهای جدید خود حوادث اخیر در لبنان و همچنین تحولات در عراق را به ایران نسبت داده و مدعی شد که نفوذ ایران پشت این ماجراها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه حوادث لبنان و عراق را از نزدیک دنبال می‌کند، افزود: در هر دو مورد ما شاهد روندی هستیم که تحت تاثیر نفوذ ایران هستند، خواه حزب‌الله لبنان باشد یا شبه نظامیان شیعه در عراق که در انتخابات اخیر نیز ضربه خورده‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای تلاش ایران برای اعمال نفوذ در این کشورها برای مردم عراق و لبنان آرزوی موفقیت و آینده‌ای بهتر کرد!

در روزهای گذشته طی درگیری‌های مسلحانه در منطقه الطیونه در بیروت دستکم شش تن کشته و ۱۶ تن زخمی شدند. به گفته مقامات در این ناآرامی ها به معترضانی که به دعوت حزب الله و جنبش امل در تظاهراتی در بیروت شرکت کرده بودند، تیراندازی شد.

در پی تیراندازی به تظاهرکنندگان وابسته حزب الله تنش در بیروت بالا گرفت و درگیری‌هایی به مدت چند ساعت رخ داد.

همچنین سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص وقایع تلخ لبنان با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت آمیز بوده اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایتها وفتنه انگیزی میان مردم لبنان اقدام عاجل نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایران ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش منطقه اشغالی المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را با موشک‌های هدایت‌ شونده، هدف قرار دادند.

طبق اعلام حزب‌الله، در این حمله یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی منهدم و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک چادر نظامی در منطقه المطله خبر داد و افزود که این چادر به صورت دقیق با اسلحه مناسب هدف قرار گرفت و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان از شلیک چندین موشک به محل تجمع و حضور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «دوفیف» و «افیفیم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم