Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری، بررسی و دستیابی به یک جمع بندی مطلوب در خصوص مباحث پیرامون خیابان امام (ره) سمنان تشکیل می‌شود، تاکید کرد: ما در بحث خیابان امام (ره) سمنان، باید به سمتی گام برداریم تا مشکل موجود فعلی برطرف شده و در نهایت آسایش مردم را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسیر لازم است تا تمامی مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی پیرامون این خیابان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص آن، مورد توجه قرار داشته باشد تا بهترین تصمیم ممکن گرفته شود از سوی دیگر باید گفت نیاز است تا کمیته‌ای با محوریت فرمانداری سمنان با حضور اعضا شورای ترافیک شهرستان، نماینده استانداری، اصناف، شهرداری، دادستانی و سایر دستگاه‌ها متولی امر تشکیل و طی جلسه‌ای مباحث پیرامون این مهم در ابعاد مختلف بررسی و به یک جمع بندی مطلوب دست یابند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی مجدد نقاط حادثه خیز معابر درون شهری استان به صورت میدانی توسط متولیان امر انجام و برآورد بودجه مورد نیاز برای ایمن سازی نقاط توسط شهرداری‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: علی رغم اقدامات خوب صورت گرفته توسط شورای هماهنگی ترافیک استان، انتظارات بیش از این است.

شریفی نژاد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ شاهد این هستیم روند پایدار کاهشی که از سال ۱۳۹۶ تا ابتدای سال ۱۴۰۰ در بحث کاهش تصادفات درون شهری به وقوع پیوسته بود، در حال معکوس شدن است که نیاز است تا پیگیری جدی در این خصوص انجام گیرد، افزود: اگر بتوانیم یک نفر از آمار تصادفات جرحی و فوتی در معابر درون شهری را کاهش دهیم، توانسته‌ایم نوید بخش آرامش برای یک خانواده از همشهریان در استان باشیم و این امری بسیار ارزشمند است.

وی گفت: ۴۵ درصد تصادفات داخل شهری ما در استان، طی ساعات ۱۰ الی ۱۲ شب به وقوع می‌پیوندد که نیاز است تا در خصوص این مهم، فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه برای کاهش این ارقام توسط صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5329727

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان کمیسیون ایمنی راهها ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی ایلام گرگان شیوع کرونا عکس استانها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!