Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:48:10 GMT

چند خبر ورزشی از کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۰۶۳

چند خبر ورزشی از کردستان

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در سومین جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی و اجرای ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سنندج اظهار داشت: برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی در سطح استان، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و تجلیل از فرزندان شهدای کارکنان ورزش و جوانان، تجلیل از کارکنان نمونه اداره کل ورزش و جوانان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سنندج از جمله برنامه‌های این هفنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی افزود: تجلیل و تکریم ورزشکاران جانبازان و معلولان، برگزاری همایش ورزش زورخانه‌ای، غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارمندان دولت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در هفته تربیت بدنی با تکیه بر تغذیه و ورزش در دوران کرونا، حضور کارشناسان ورزش در نماز جمعه و سخنرانی در خصوص اهمیت فعالیت‌های بدنی و ورزش در سلامتی افراد جامعه از جمله دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بوده است.

وی شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال را "ایران تندرست، ایران همدل و ایران قوی" عنوان کرد و افزود: این شعار در تمامی ویژه برنامه های این هفته گنجانده خواهد شد.

سه قایقران کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ فراخوانده شدند

شیرزاد قادری، احمد رحیمی و آرمین دیانتی سه قایقران کردستانی از سوی فدراسیون قایقرانی به اولین اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ بزرگسالان در تهران دعوت شدند.

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان و آقایان کشور به منظور حضور موفق قایقرانان تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ تایلند و بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین به مدت یک هفته از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز می شود.

این مرحله از اردوی ملی پوشان با حضور ۲۲ قایقران در بخش جوانان و ۲۱ ورزشکار در رده های جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۲۵ مهر تا یکم آبان ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

بیستمین دوره مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ از روز ۱۸ تا ۲۴ آذرماه به میزبانی شهر بانکوک در کشور تایلند برگزار خواهد شد و بازی های آسیایی ۲۰۲۲ نیز سال آینده به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار می‌شود.

فوتبالیست کردستانی لژیونر شد

"زهیر نیک نفس" فوتبالیست کردستانی فصل گذشته تیم آوالان کامیاران با عقد قراردادی به تیم باشگاهی "جعلان" عمان پیوست.

باشگاه جعلان عمان با انتشار عکس مدیر باشگاه در کنار "زهیر نیک نفس" از بستن قرارداد با این بازیکن کردستانی خبر داد.

زهیر برادر زبیر نیک نفس بازیکن تیم استقلال تهران و ضیاء نیک نفس بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها فوتبال قایقرانی کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج هفته تربیت بدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال قایقرانی کردستان فوتبال قایقرانی کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج هفته تربیت بدنی هفته تربیت بدنی ورزش و جوانان بدنی و ورزش تیم ملی نیک نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی