Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:19:34 GMT

محتوای متناسب با رشته‌های آموزشی معارف تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۳۰۰

محتوای متناسب با رشته‌های آموزشی معارف تولید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه معارف، در راستای توسعه همکاری دانشگاه معارف اسلامی با دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نشستی با حضور حجت‌الاسلام علی تقوی مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان، حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی و یونس عیسوند معاون نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام‌نور، در دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد که دانشگاه معارف اسلامی در راستای بومی‌سازی و استفاده بهتر دانشجویان از دروس معارف، به تولید محتوای متناسب با رشته‌های آموزشی بپردازد.

همچنین در این جلسه پیرامون ارتقای مهارت‌های تدریس اساتید دروس معارف در دانشگاه‌ها و ایجاد تحول در ارتقای شیوه‌های آموزشی با توجه به وضعیت موجود آموزشی نکاتی مطرح شد.

از دیگر موضوعات مورد گفتگو در این نشست، بحث و تبادل‌نظر در خصوص به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه معارف اسلامی جهت تدریس دروس معارف در دانشگاه‌ها بود.

کد خبر 5329725 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه معارف اسلامی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها رشته معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسیناسیون دانشجویان نخبگان دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه تهران دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت حکم انتصاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون دانشگاه خوارزمی دانشگاه معارف اسلامی نهاد نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!