Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با انتشار پیامی اعلام کرد: حمله تروریستی به مسجد فاطمیه قندهار برای سرپوش گذاشتن بر شکست آمریکا در افغانستان انجام می شود.

به گزارش برنا، متن پیام آیت‌الله محمد حسن اختری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من قتل نفسا بغیر نفس او فساد فی الأرض فکانما قتل الناس جمیعا 
صدق الله العلی العظیم
 دومین حمله تروریستی و ناجوانمردانه و سبعانه کوردلان تکفیری وهابی به مسجد فاطمیه قندهارکه موجب شهادت و جراحت جمع کثیری از نمازگزاران جمعه آنهم ظرف یک هفته گردید، موجب تأسف و تعجب آزاد مردان جهان و محافل اسلامی و سازمان های بین المللی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی تردید کسانی که مردم بی پناه و مومن را این گونه در مساجد و در حین عبادت پروردگار عالم مورد حمله ددمنشانه قرار می دهند، هیچ بویی از انسانیت نبرده و مرزی در وحشی گری برای دیگران قایل نیستند .
بی تردید گروههای تکفیری مسلح که با حمایت سرویس های امنیتی و اطلاعاتی استکبار و با آموزه های انحرافی و متعصبانه و تکفیری دست به این جنایات وحشیانه زده اند و از سوریه به آسیای میانه به افغانستان هدایت و آموزش داده شده تا میان مسلمانان ایجاد اختلاف نموده و بر شکست آمریکا سرپوش گذاشته و از بازگشت امنیت و ثبات در افغانستان جلوگیری کنند، هدفی جز خدمت به آمریکای مستکبر و صهیونستهای غاصب و منافع دست نشاندگان آنان در منطقه ندارند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای معزز و بزرگوار اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه و ضد بشری و ابراز نگرانی شدید از تداوم آن بمنظور ایجاد فتنه و جنگ مذهبی و قومی از مسئولان دولت جدید افغانستان مصرانه می خواهیم تا قاطعانه برای مقابله با این گونه جنایات و پدیده های شوم تروریستی اقدام فوری بعمل آورده و به محکومیت شفاهی بسنده نکنند، زیرا حضور داعش در افغانستان خطر جدی برای ثبات و امنیت افغانستان و منطقه است و نباید مردم بی دفاع افغانستان را تنها گذاشته و زمینه را برای قتل عام بیشتر مردم بی گناه و مظلوم افغانستانی فراهم آورند و باید به صورت جدی امنیت مساجد و حسینیه ها و مراکز دینی و فرهنگی پیروان اهل سنت و شیعیان را تامین کنند .
بار دیگر این مصیبت و فاجعه جانگداز را به مردم شریف افغانستان و بویژه خانواده شهدا و مجروحین و علمای مجاهد و شریف تسلیت گفته و بهشت برین را برای شهدای مظلوم از خداوند متعال مسئلت می نمایم. 
انا لله و إنا راجعون
محمد حسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل حمله تروریستی مسجد مردان سازمان های بین المللی استکبار سوریه افغانستان مسلمانان اعضای شورای اهل بیت علیهم السلام فتنه جنگ دولت شیعیان خانواده انقلاب اسلامی ریاست جمهوری اهل بیت افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست

وزیر دفاع حکومت طالبان در دیدار با هیئت مالزی اظهار داشت در افغانستان هیچ گروه تروریستی از جمله داعش فعال نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ملامحمد یعقوب» وزیر دفاع حکومت طالبان با هیئتی از مالزی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، کشور و نماینده ویژه نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع حکومت طالبان در این دیدار گفت هیچ گروه تروریستی و مخربی از جمله داعش در افغانستان فعال نیست.

ملایعقوب همچنین تاکید کرد حکومت افغانستان به کسی اجازه نمی‌دهد که از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده شود.

وی با اشاره به برخورد خوب مردم و دولت مالزی با پناهجویان افغان گفت مالزی یک کشور قدرتمند و بزرگ اسلامی است و امیدواریم که روابط دو کشور بیش‌تر گسترش یابد.

وزارت دفاع حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت هیئت مالزی نیز ضمن قول همکاری همه جانبه با افغانستان، تصریح کرد که آنچه را از نزدیک مشاهده کرده‌اند به مقامات کشورشان انتقال می‌دهند.

طالبان: خاک افغانستان امن است و علیه کشوری استفاده نخواهد شدطالبان: اجازه تهدید از خاک افغانستان علیه همسایگان را نمی‌دهیمپاکستان: اولویت اسلام‌آباد مبارزه با تهدیدات تروریستی از خاک افغانستان است

«زلینا کوی» نماینده ویژه نخست‌وزیر مالزی برای افغانستان هفته گذشته در رأس هیئتی شامل نمایندگان دفتر نخست‌وزیری و وزرات‌های دفاع، امور داخلی و خارجه این کشور با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان دیدار کرد.

زلینا در این دیدار با اظهار اینکه هدف از این سفر گسترش مناسبات افغانستان و مالزی است، گفته بود: مقامات این کشور در رابطه با افغانستان نظر مثبت دارند و آماده همکاری با هیئت حاکمه در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد