Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهارسیما، رضا مهدوی سردبیر ومجری کارشناس برنامه سُرنا یکشنبه ۲۵ مهر، میزبان علی اکبر مرادی از پژوهشگران موسیقی، تنبورنواز، مدرس و مولف است که در خصوص موسیقی نواحی کرمانشاهان به گپ و گفتگو خواهد پرداخت.

«سُرنا» عنوان مجله شبانگاهی موسیقایی شبکه چهار است که یکشنبه شب ها از ساعت ۲۳ پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت از برنامه شاهد اجرای موسیقی توسط حیدر کاکی، موسیقی‌دان کُرد کرمانشاه و نوازندۀ تنبور، تار و سه‌تار، دانش آموختهٔ کارشناسی ارشد موسیقی نیز خواهیم بود.

«سُرنا» عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب ها به صورت تخصصی به موسیقی اصیل ایرانی و ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، مسئولان و کارشناسان این حوزه می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم های گوناگونی از قبیل معرفی تک آهنگ ها، گزارش، چهره های نامدار موسیقی ایران، سواد موسیقایی را شامل می شود و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنیداری و موسیقایی مخاطبان عام دارد.

کد خبر 5329784 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی رضا مهدوی شبکه چهار سیما برنامه تلویزیونی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی سریال ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان نقاشی موسیقی ایرانی موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور هنر ایران در جهان سینمای مستند شبکه سه سیما جشنواره فیلم کوتاه تهران شبکه نسیم شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود