Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کلیه شناورهای عبوری از جمله شناورهای خودی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در امنیت کامل در حال تردد هستند.   به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته دزدان دریایی با پنج فروند قایق تندرو در خلیج عدن به نفت‌کش ایرانی هجوم برده و قصد ربایش این کشتی را داشتند که با واکنش سریع ناوگروه نیروی دریایی ارتش مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین ارتباط شهرام ایرانی گفت: ناوشکن البرز جمهوری اسلامی در محدوده خلیج عدن و محور مواصلاتی و تردد نفتکش‌های تجاری مشغول اسکورت دو فروند نفتکش بود که 5 فروند قایق دزد دریایی درواقع در قالب تروریست دریایی با آرایشی در صدد نزدیک شدن به نفتکش و صدمه به آن بودند که با اقدام به‌موقع و بهره‌گیری از تیم‌های تکاور موفق شدیم با عملیات و تیراندازی ایذائی قایق‌ها را به منطقه دورتری هدایت کنیم.    وی با بیان اینکه توانستیم نفتکش‌ها را از منطقه خطر عبور دهیم، گفت: با این اقدام کلیه شناورهایی که در حال عبور هستند، اعم از خودی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در امنیت کامل در حال تردد هستند و تاکنون مورد خاص دیگری گزارش نشده است.    فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: پهلوگیری ناوگروه نیروی دریایی ارتش در بندر سلاله حامل پیام صلح و دوستی، برقراری امنیت در منطقه و همچنین آشنایی با فرهنگ‌ها و تحکیم روابط دریایی و نظامی کشورها است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی