Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:16:25 GMT

خیلی خوشحالم؛ رویایم زدن 100 گل در لیگ برتر بود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۷۸۳

خیلی خوشحالم؛ رویایم زدن 100 گل در لیگ برتر بود

سادیو مانه دیروز تعداد گل‌هایش در لیگ برتر انگلیس را به عدد 100 رساند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لیورپول در اولین بازی از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در خانه واتفورد به میدان رفت و 0-5 برنده شد. روبرتو فیرمینو سه گل زد و سادیو مانه و محمد صلاح نیز گل های دیگر را به ثمر رساندند.

 

 

 

 

سادیو مانه سنگالی با گلی که در دقیقه 9 به ثمر رساند، مجموع گل‌های زده خود در لیگ برتر انگلیس را با پیراهن تیم‌های ساوتهمپتون و لیورپول به عدد 100 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا پس از دیدیه دروگبای ساحل عاجی و محمد صلاح مصری، سومین بازیکن آفریقایی است که به رکورد 100 گل‌زده در لیگ برتر می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که سانه هیچ‌یک از این گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است که همین ارزش کار او را دوچندان می‌کند.

 

 

 

 

مانه در پایان بازی و در واکنش به 100 گله شدن در لیگ برتر گفت:« صادقانه بگویم وقتی به لیگ برتر آمدم، رویایم این بود تا آنجا که می توانم گلزنی کنم و به قهرمانی های مختلف برسم. به همین خاطر خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که توانسته ام 100 گل بزنم. امیدوارم گل های بیشتری در راه باشد و در کنارش به قهرمانی های بیشتری برسیم.»

 

 

 

 

محمد صلاح هم دیروز یک گل زیبای دیگر به ثمر رساند تا همچون بازی با سیتی هواداران را با یک سوپرگل سورپرایز کند.

مانه در مورد درخشش صلاح نیز گفت:« فکر می کنم گل صلاح در بازی واتفورد بهتر از سیتی بود اما گل های زیبای او برای ما عجیب نیست زیرا می دانیم او چه کیفیتی دارد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و در بازی با واتفورد هم این موضوع را نشان داد. بابی فیرمینو هم نشان داد به طور قطع یکی از بهترین های دنیا است. برای هر دوی آنها خوشحال هستم. به خصوص هت تریک بابی. او با وجود مصدومیت دوران آسانی را سپری نمی کرد اما حالا برگشته و برای او خوشحال هستم. امیدوارم تا پایان فصل گل های بیشتری برای ما بزند.»

محمد صلاح لیورپول سادیو مانه روبرتو فیرمینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول سادیو مانه روبرتو فیرمینو لیگ برتر سادیو مانه محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره

محمد صلاح با درخشش در دیدار برابر تاتنهام یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.
ستاره لیورپول در این بازی محمد صلاح بود که توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.
صلاح با دو پاس گلی که در این بازی داد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.
او شمار پاس گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۱۰ رساند تا به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که در سه فصل پیاپی توانسته رکورد ۱۰ پاس گل و ۱۰ گل یا بیش‌تر از ۱۰ گل را به ثبت رساند.
این بازیکن مصری در فصل جاری ۱۸ گل برای لیورپول در لیگ جزیره زده است و ۱۰ پاس گل هم داده است.
اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از قرمز پوشان آنفیلد در تابستان زیاد باشد البته او بلافاصله بعداز درگیری لفظی با کلوپ در ترکیب اصلی به میدان رفت و درخشید و به نظر می‌رسد که مشکل او حل شده است.
او یک فصل دیگر با لیورپول قرار دارد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره