Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات، بسته‌های اینترنت هدیه برای آموزش مجازی درنظر گرفته شد.

ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات اعلام کرد: "با توجه به پایان فرآیند ثبت‌نام دریافت بسته‌های اینترنت هدیه برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، شماره تلفن متقاضیانی که ثبت‌نام آنها در سامانه مرتبط با موفقیت انجام شده، به اپراتور‌ها ارسال شده تا اقدامات فنی لازم جهت فعال‌سازی بسته‌ها برای آن‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی گفت: "برهمین اساس تا این لحظه در مجموع، در حدود ۲ میلیون شماره مربوط به دانشجویان و طلاب، حدود ۸۵۰ هزار شماره مربوط به معلمان و حدود ۱۲۰ هزار شماره مربوط به اساتید دانشگاه و حوزه در اختیار اپراتور‌ها قرار گرفته و فرآیند فعال‌سازی بسته‌ها توسط اپراتور‌ها نیز از هفته گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است."

هاشمی تصریح کرد: "لازم به ذکر است با توجه به احتمال کامل نبودن اطلاعات واصله از نهاد‌های متولی به ویژه در ارتباط با دانشجویان جدیدالورورد، امکان ثبت اعتراض در سامانه نیز پیش‌بینی شده بود. اطلاعات این دسته از افراد نیز به نهاد‌های متولی ارسال شده است تا پس از اخذ تأییدیه، بسته هدیه اینترنت به این گروه نیز اختصاص پیدا کند."

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: "علاوه بر این با توجه به درخواست‌های واصله جهت اختصاص بسته هدیه برای دانشجویان و طلاب اتباع غیرایرانی یا زیر ۱۸ سال که فاقد مالکیت سیم‌کارت به نام خود هستند، پیگیری‌های لازم جهت دریافت اطلاعات این دو گروه نیز در حال انجام است و به محض دریافت اطلاعات از نهاد‌های متولی، اقدامات فنی لازم جهت اختصاص بسته اینترنت هدیه برای آن‌ها نیز انجام خواهد شد."

بیشتر بخوانید

اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان، دانشجویان و معلمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت رایگان بسته اینترنتی اینترنت هدیه بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،در متن این بیانیه آمده است :

"بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا،در محکومیت صهیونیسم ، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است.

دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد.

شکل گیری ، تثبیت و استمرار  این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی  آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می دهد.گستردگی ، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می شود.جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می کند.

همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاهها ، مراکز علمی و فرهنگی جهان ، فارغ از هر نژاد و مذهبی،از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری،حداقلی ترین مسئولیت انسانهای آزاده و خیراندیش دنیا  در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه ، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!