Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: استفاده از بخش خصوصی در برون سپاری کارها و مشارکت و جلوگیری از خاموشی سرمایه‌های شهرداری باید مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی در آئین تودیع و معارفه شهردار شهرکرد، اظهار کرد: افرادی در گذشته در شکل‌گیری شهر نقش داشته و برای توسعه شهر تلاش کردند که زحمات همه آن‌ها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر باید امانت دار رأی و اعتماد مردم باشند، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد از همان ابتدا به احصای مشکلات شهر پرداختند. گزینه‌های شهرداری بررسی شد و پس از آن گذشت فرآیندها، از میان چند گزینه در نهایت جاپلقی انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تاکید کرد: وظایف شورا نظارتی است و تلاش برای عدالت فرهنگی، خدماتی و اجتماعی هم از وظایفی است که باید پس از پایان فرایند انتخاب شهردار در اولویت باشد.

وی برنامه محوری و محله محوری جهت مشارکت مردم، توجه به کارکرد شهر، ترافیک، شفافیت، تخصص محوری و اصلاح ساختار اداری، توجه به مباحث فرهنگی، حمل‌ونقل، گردشگری و قانون مداری را در کار یک شهردار مورد توجه دانست و گفت: استفاده از بخش خصوصی در برون سپاری کارها و مشارکت و جلوگیری از خاموشی سرمایه‌های شهرداری باید مدنظر باشد.

بیاتی خاطر نشان کرد: صنایع دستی و فرش از جمله ظرفیت‌های شهرکرد است که می‌تواند از برندهای استان بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 529430

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا بیاتی شهردار شهرکرد شهرکرد برنامه ریزی شهری چهارمحال و بختیاری شورای شهر شهرکرد رئیس شورای شهر شهرکرد مراسم تودیع و معارفه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم