Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم کره‌ای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

خبرگزاری میزان - امروز و با برگزاری ۲ بازی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، چهره ۲ تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی این تورنمنت نمایان شد.

در نخستین بازی امروز تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی (پرافتخارترین باشگاه قاره آسیا) میزبان ناگویا گرامپوس ژاپن بود که در پایان موفق شد با ۳ گل رقیب خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین بازی این مرحله در شرق آسیا، تیم‌های کره‌ای چونبوک موتورز و اولسان هیوندای به مصاف هم رفتند که در یک بازی جذاب و نفس گیر، اولسان هیوندای (قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا) با نتیجه ۳ بر ۲ تیم هموطنش را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

 

 

پیش از این دو تیم کره ای، دو تیم عربستانی هم از غرب به نیمه نهایی رسیده بودند و امسال شاهد فینالی بین باشگاه‌های عربستان و کره خواهیم بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

نیمه نهایی غرب آسیا: الهلال عربستان - النصر عربستان

نیمه نهایی شرق آسیا: پوهانگ استیلرز کره جنوبی - اولسان هیوندای کره جنوبی

بیشتر بخوانید: تکلیف سهمیه‌های آسیایی مشخص شد؛ خبر خوب برای سپاهان و استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای پوهانگ استیلرز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای پوهانگ استیلرز لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای نیمه نهایی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!

طرفداری| پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند. 

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم