Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان در تبریز خاطرنشان کردوگفت:حرکت دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۸ سبب زوال رژیم وابسته به آمریکا و آغازی برای یک قیام گسترده و حرکتی فراگیر بود که در اندک زمانی طومار دودمان پهلوی را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوافزود: اقدام این دانش آموزان که در اعتراض به تبعید امام خمینی تحصن کرده بودند، در سرعت بخشیدن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

او ادامه داد: با این اقدام به موقع که در سالروز تبعید امام خمنی توسط دانش آموزان صورت گرفت، خاندان پهلوی به زباله دان تاریخ پیوست و منجر به ننگ و رسوایی آمریکا شد و نفرت از آمریکا را زیاد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حمله به نمازگزاران شیعه در قندهار و خان آباد افغانستان و تحرکات در مرز‌های شمال غربی و زمزمه‌های ایجاد و تقویت داعش در منطقه تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظفند برای گرامیداشت روز ملی استکبار جهانی پا پیش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آذربایجان گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان سالهاست یک دل هستند و این موضوع بار‌ها تکرار شده است، اما گویا رافت و مهربانی ایران در قبال جمهوری آذربایجان منجر به جفا در حق میهن عزیزمان شده است.

اویادآور شد: جمهوری اسلامی ایران سالهاست در مرز‌های خود برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر شهید می‌دهد، اما این جفای بزرگی است که متهم به قاچاق مواد مخدر شود.

اوتصریح کرد: متاسفانه این رفتار و این تهمت به هیچ وجه سزاوار محبت و همراهی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به قرارگیری در آستانه شهادت آیت الله قاضی نخستین شهید محراب گفت: حرکت‌های انقلابی در آذربایجان مدیون رهنمود‌های این شهید است و اینکه ساواک از ایشان بعنوان خمینی آذربایجان یاد می‌کرد، موید این موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در خصوص مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قاضی افزود: این مراسم به دلیل شرایط کرونایی با حضور افراد محدودی برگزار خواهد شد، اما نباید از فضا سازی شهری، فعالیت در فضای مجازی و تبیین نقش شهید محراب در پیروزی انقلاب اسلامی غافل شد.

مکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در مورد نحوه برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه این مراسم تحت تاثیر رنگ بندی کرونایی شهر‌های مختلف برگزار می‌شود گفت: به لحاظ شرایط نارنجی کرونایی در استان، این مراسم به صورت میدانی و تبیینی برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت خوبی است تا اهداف حضرت امام خمینی و نیز مداومت انقلاب اسلامی در ۴ دهه استکبار ستیزی بعنوان مهمترین آرمان جمهوری اسلامی ایران تبیین شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استکبار جهانی 13آبان ماه انقلاب اسلامی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد