Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:28:57 GMT

5 ایده جالب کاربردی بست کمربندی در زندگی روزمره

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۴۷۲۳

5 ایده جالب کاربردی بست کمربندی در زندگی روزمره

بست کمربندی پلاستیکی نوعی از بست می‌باشد که به منظور دسته‌بندی و سفت کردن و مرتب کردن سیم ها یا اجسام دیگر در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دفتر مرکزی شرکت بین المللی EKF روسیه در ایران، بست های کمربندی پلاستیکی اکثرا به علت ارزان بودن و سریع تر انجام شدن امور و سهولت استفاده از آنها به صورت گسترده به کار برده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب ما قصد داریم از 5 ایده جالب برای استفاده‌های مختلف که در طول زندگی کاربردی می‌باشند و باعث راحتر انجام شدن امور و کاری‌های روزمره می‌باشند، آشنا کنیم.

1-بست کمربندی به عنوان دستگیره زیپ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دستگیره زیپ شما شکسته باشد و برای باز و بسته کردن آن مشکل داشته باشید، در این صورت می‌توانید از یک بست کمربندی ساده استفاده کنید تا مشکل خود را به سرعت برطرف کنید.

2-بست کمربندی به عنوان بند کفش

شما می‌توانید در مواقعی که ضروری هست و دسترسی به بند کفش ندارید از بست‌های کمربندی استفاده کنید تا به طور موقت نیاز خود را برطرف کنید.

3-لیوان دسته دار با بست کمربندی

شما می‌توانید با استفاده از یک لیوان بدون دسته و چند عدد بست کمربندی، یک عدد لیوان دسته‌دار به وجود بیاورید و نیاز خود را برطرف کنید.

4-بست کمربندی جایگزین دستگیره

چنانچه دستگیره کمد یا میز شما شکسته باشد شما می‌توانید با استفاده از بست کمربندی یک دستگیری برای آن درست کنید.

5-پایه گوشی موبایل با بست کمربندی

با استفاده از دو عدد بست کمربندی می‌توانید برای گوشی موبایل خودتان یک پایه درست کنید.

بست‌های کمربندی می‌توان استفاده‌های کاربردی دیگری همچون: استفاده به عنوان جاکلیدی، استفاده به عنوان قلاب برای آویزان کردن وسایل، استفاده برای قفل کردن زیپ کیف و ... می‌توان استفاده کرد.

مزایای بست کمربندی EKF :

بست‌های کمربندیEKF را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد و در دمای بین -40 تا +85 درجه سانتیگراد عمل می کنند. بست های کمربندی EKF مقاومت خوبی در برابر روغن،  گریس،  مشتقات روغن، حلالهای کلرید، اسیدهای ضعیف و اشعه UV دارد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد  بست های کمربندی EKF می‌تواند  به سایت  شرکت  EKF  به آدرس WWW.EKFGROUP.IR مراجعه نمایید.

شرکت EKF  روسیه تامین کننده انواع مختلف تجهیزات برقی و اتوماسیون از جمله مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، کلید اتوماتیک، لنت برق، بست کمربندی، تایمر، رله و سایر تجهیزات  مورد استفاده در تابلوهای برق می‌باشد.

021-88857269_021-88652886

تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج آسمان ونک طبقه 2 واحد 203

info@ekfgroup.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بست کمربندی بست های کمربندی بست کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد