Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراکتر ساسان سریال "سرجوخه" با بازی هژیرسام احمدی به عنوان چهره‌ای نوظهور معرفی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هژیرسام احمدی بازیگر جوان تئاتر که نخستین تجربه تصویری خود را پشت سر می‌گذارد، در این سریال نقش یک خلافکار را که ساقی مواد مخدر است بازی می‌کند.

«سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی روزهای پایانی ضبط را پشت سر می گذارد و اخیراً رضا یزدانی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درام جاسوسی اجتماعی نوشته‌ حسین امیرجهانی به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

روزِ گذشته تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم تأکید کرد که سریال "سرجوخه"، ادامه "خانه امن" نیست. این سریال درام جاسوسی و اجتماعی است و "خانه امن" موضوع امنیتی دارد و کاملاً با هم متفاوت است. حسین تراب‌نژاد فیلمنامه فصل دوم "خانه امن" را پیش می‌برد و همزمان به سیمافیلم ارائه شده است. 

این سریال 30 قسمتی، قصه‌ای کاملاً به روز دارد. همان‌طور که در اسلوگانِ سریال آمده، با قصه‌ای مواجهیم که نیمی از آن واقعی و نیمی دیگر حقیقت دارد. یعنی برخلاف برخی از مجموعه‌های امنیتی، کاراکترهای قصه‌اش از بطنِ جامعه‌اند و در حقیقت، روح زندگی و حسّ زندگی در جریان است و احساسات مخاطب را درگیر می‌کند و می‌تواند از این طریق همذات‌پنداری با کاراکترها داشته باشد. 

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا بازیگرانی‌اند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه‌ای شده و در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.

این سریال که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است، در 30 قسمت آماده خواهد شد و این روزها مراحل فنی را نیز پشت سر می‌گذراند. 

چند درصد مردم سریال تکراری می‌بینند و چند درصد سریال جدید؟تاریخچه سریال‌های پلیسی تلویزیون در «سریالیست»/ وقتی تبهکاران تحت تأثیر «تب سرد» گروگان‌گیری می‌کردند!مجید مشیری: دوست دارم از حالت جدّی دربیایم و نقش طنز بازی کنم/ آن‌قدر سریال روی آنتن داشتم که به من می‌گفتند برو گوینده اخبار شو!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه رسانه ملی سریال شبکه سه رسانه ملی سریال خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)