Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: گذراندن دوره‌های توانمندسازی در تعیین وضعیت رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی ملاک قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از تأثیر نمره آزمون دوره‌های توانمندسازی رؤسای مراکز آموزشی در تبدیل و تمدید وضعیت رؤسای مراکز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جلسات کمیته انتصاب رؤسای مراکز مطابق با تقویم زمانبندی در هرماه به منظور بررسی پرونده‌های تبدیل و تمدید وضعیت رؤسای مراکز، برگزار می‌شود. در این جلسات پرونده‌های ارسالی از سوی واحد‌های استانی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تصریح کرد: تاکنون ۳۸ جلسه کمیته انتصاب برگزار شده و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۳ پرونده در کمیته مربوطه مطرح شده است.

محمدزاده ادامه داد: با توجه به برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای رؤسای مراکز آموزشی و برگزاری آزمون دوره اول در دو مرحله و نیز اهمیت گذراندن این دوره‌ها برای رؤسای مراکز و تاکید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از این پس پرونده افرادی که در دوره‌های توانمندسازی شرکت و در آزمون‌های مربوطه حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند، در دستور کار کمیته قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن محمدزاده دانشگاه علمی و کاربردی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره های توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری

 علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب استادان نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیئت علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم تأکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیئت علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیئت علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ نفر از استادان نمونه خانم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام