Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر دفتر روانشناسی سایبان با بیان اینکه امروز مردم بیش از گذشته به مشاوره پیش از ازدواج گرایش پیدا کرده‌اند، گفت: مشاوره در این مرحله از زندگی بسیار موثر و کمک کننده است‌.

به گزارش ایسنا، دکتر وحید مطهری‌موید یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مشاوره پیش از ازدواج باعث می‌شود ازدواج خوشایندی برای انسان‌ها رقم بخورد، افزود: به عنوان مثال بیشتر انسان‌ها برای بار اول ازدواج را تجربه می‌کنند اما مشاوران به نمونه‌های بسیار زیادی مشاوره داده‌اند و به همین دلیل نکاتی را بازگو می‌کنند که از تخصص ‌آنها برمی‌خیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در مشاوره پیش از ازدواج، مشاور به نکاتی اشاره می‌کند که به ذهن زوجین خطور نمی‌کند، مطرح کرد: متأسفانه امروزه مشاوران زیادی هستند که از تخصص‌های لازم برخوردار نیستند و مردم باید به این نکته توجه کنند.

مطهری‌موید اضافه کرد: افراد باید دقت‌ لازم را داشته باشند که مشاور مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه اخذ کرده باشد تا مشاوره‌های مناسب و درستی دریافت کنند و راهنمایی اشتباه نشوند. 

این دکترای روانشناسی با بیان اینکه مردم باید به علم و مجوز مشاوران توجه کنند، گفت: عموم مردم باید به ضرورت مشاوره پیش از ازدواج آگاه شوند تا از ضررهای مالی و عاطفی عدم استفاده از مشاوره جلوگیری شود. 

وی در پایان بیان کرد: برگزاری برنامه‌های تخصصی در این حوزه باعث می‌شود افراد با رویکردهای جدید آشنا شوند و هر چقدر دانش‌افزایی در مشاوره‌ها افزایش یابد نتایج بهتری حاصل می‌شود 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشاوره مشاوره پیش از ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

داود بیگی نژاد نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا