Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نمایشگاه که از ۲۵ مهر ماه سال جاری آغاز شد و تا روز ۲۹ مهر ماه ادامه دارد۲۰ شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری به نمایش محصولات و عرضه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

همچنین ۴۱ شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب هیات تجاری و فناوری ایران در کشور امارات حضور دارند که قرار است از نمایشگاه جیتکس، نمایشگاه اکسپو و پارک فناوری شارجه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ‌صندوق نوآوری وشکوفایی، از دیگر برنامه این هیات تجاری حضور در رویداد روز فناوری ایران است که قرار است در آن جلسات B۲B با شرکت های متناظر خارجی برگزار شود، همچنین از این تعداد هفت شرکت دانش بنیان در بخش مسابقه سوپرنوا نمایشگاه جیتکس حضور دارند که با استارتاپ‌های سایر کشورها به رقابت می پردازند.
شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پاویون نمایشگاه جیتکس۲۰۲۱ دبی  عبارتند از : شرکت فعال در حوزه تخصصی ساخت و تولید محصولات صنعت مخابرات صدا و تصویر از جمله فشرده سازهای حرفه‌ای صدا و تصویر و گیرنده‌های صدا و تصویر ماهواره‌ای و زمینی،  شرکت فعال در حوزه تخصصی استفاده از فناوری واقعیت مجازی در حوزه روان‌شناسی،  شرکت فعال در حوزه تخصصی دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست مبتنی بر اینترنت اشیاء،  شرکت فعال در حوزه تخصصی نرم افزار مرکز تماس سیموتل، راهکارهای مبتنی بر  IMS، راهکار امنیت ویپ (SBC)، سافت فون اختصاصی، شارژینگ و بیلینگ، نرم افزار مرکز تلفن ابری، پلتفرم تله مشاور و پلتفرم پرداخت تلفنی ، شرکت فعال در حوزه تخصصی زیرساخت مدل سازی و پردازش اطلاعات مکانی در حوزه کشاورزی (معیارهای بیوفیزیکی) مبتنی بر فناوری‌های سنجش از دور و هوش مصنوعی، شرکت فعال در حوزه تخصصی نرم افزار بایگانی دیجیتال هوشمند اسناد .

شرکت دانش فعال در حوزه تخصصی مدیریت هوشمند حمل و نقل بین‌المللی، شرکت  فعال در حوزه تخصصی سرویس‌دهنده‌های کامپیوتری، شرکت  فعال در حوزه تخصصی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب سفارشی، سامانه جامع مدیریت کسب و کار ، اتوماسیون فروش سراسری خودرو، پرتال یکپارچه مدیریت تولید، سامانه جامع عیب‌یابی و مکان‌یابی خودرو، سامانه پخش سراسری محصول، سامانه جامع تامین محتوا و سامانه خدمات خودرو، شرکت فعال در حوزه تخصصی نرم افزار مدیریت پروژه IPMP،  شرکت  فعال در حوزه تخصصی توکن‌سازی ، بازار غیرمتمرکز، اشتراک‌گذاری احراز هویت، کیف توکن ، کیف توکن سخت افزاری، آزمایشگاه ، هسته مرکزی ، سیستم پایش شبکه ، مرورگر، پلتفرم رای‌گیری و انتخابات مبتنی بر بلاکچین، پلتفرم مدیریت اسناد تجاری دیجیتال و  پلتفرم تامین مالی جمعی در این پاویون حاضر شده اند.

همچنین یک شرکت دانش بنیان فن آوری زنجیره بلوکی  با دستگاه Machine Teller Cryptocurrency  (CTM) نسل سوم دستگا ه ATM های بانکی خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نام تجاری E در این پاویون حضور دارد.

شرکت فعال در حوزه تخصصی توسعه دهنده و تولید کننده قطعات اتوماسیون خانگی، شرکت فعال در حوزه تخصصی توسعه نرم‌افزاری در زمینه مدیریت هوشمند عرضه و تقاضای انرژی در شبکه‌های میکروگرید برق شرکت  فعال در حوزه تخصصی اتوماسیون‌های هوشمند هتل و ساختمان BMS &IPTV، شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تخصصی نرم افزار با محصولات مرتبط با این حوزه تخصصی در این پاویون حضور یافته است.

شرکت  پلتفرم آنلاین سلامت بقراط بستری جهت مدیریت مراکز درمانی،  شرکت  فعال در حوزه تخصصی سیستم آرشیو اسناد الکترونیکی مبتنی بر وب و تولید نرم افزار، شرکت فعال در حوزه تخصصی اسکنر سه بعدی ، شرکت با سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در حوزه قرائت کنتورهای آب، برق و گاز، سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در زمینه مدیریت ناوگان خودرویی و سه محصول سخت‌افزاری و یک محصول نرم‌افزاری در زمینه مدیریت ساختمان و اسکادا را در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته است.

برچسب‌ها صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان نمایشگاه جیتکس دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان نمایشگاه جیتکس صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان نمایشگاه جیتکس دانش بنیان ها شرکت فعال در حوزه تخصصی حوزه تخصصی نرم افزار شرکت دانش بنیان نمایشگاه جیتکس نرم افزاری صندوق نوآوری سخت افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، توانمندی‌های صادراتی فناوران فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را در معرض دید بازدیدکنندگان خارجی قرار داد.

این نمایشگاه، بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود و رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند.

آی‌هیت نیز به عنوان یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی میزبان بازدید کنندگان است و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

همچنین طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه که از روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده، شاهد جلسات اختصاصی B۲B بین بازدیدکنندگان خارجی و شرکت‌های ایرانی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تور‌های تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، معرفی دسته محصولات منتخب ایران، معرفی محصولات منتخب صنایع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه نیز خواهیم بود.

امروز، در روز دوم این نمایشگاه هیأت تجاری قطر و ترکیه، با هدف گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی از آی هیت بازدید کردند. هیئت‌های مذکور از محصولات و دستاورد‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف از  ۱۵ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی، پتروشیمی، صنایع خلاق از جمله انیمیشن، بازی بازدید کردند.

معاون وزیر صنایع قطر طی نشستی در حاشیه این بازدید دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی را در بالاترین سطح فناوری دانست و آمادگی قطر را جهت انعقاد قرارداد‌های تجاری با ایران اعلام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ترکیه هم حین بازدید از آی‌هیت شگفت‌زدگی خود را از کیفیت محصولات ایرانی بیان کرد و افزود: در حال حاضر کشور ما در حال انجام فعالیت‌هایی در زمینه تولید محصولات دفاعی است ولی ایران این مراحل را به بهترین شکل ممکن به اتمام رسانده است.

وی در پایان اشاره کرد: دوست داریم با ایران در تمام زمینه‌ها تجارت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حدود ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه  ایران اکسپو ۲۰۲۴ حاضر هستند و دستاورد‌های خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم