Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:02:18 GMT

دعوت به کاشانه پر مهر شبکه استانی فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۵۲۹۶

دعوت به کاشانه پر مهر شبکه استانی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، برنامه کاشانه مهر یکی از تولیدات موفق و پربیننده شبکه استانی سیمای مرکز فارس  است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱:۱۵ به صورت زنده از شبکه فارس پخش می‌شود.

آشپزی، آموزش کارهای هنری از جمله صنایع دستی، گلدوزی، خیاطی و غیره، بخش به همین سادگی، شامل آثار ارزشمندی که با مواد زاید خلق می‌شود و گزارش مستند از افرادی که در زمینه‌های مختلف کارهای بزرگی انجام داده اند از جمله بخش‌های برنامه کاشانه مهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتباط زنده با کارشناسان و مسؤولان متناسب با موضوع برنامه، بخش حال خوب شامل نریشن تصویر جملات انگیزشی و لبخند مهر با نمایش عکس و فیلم های ارسالی مخاطبان از لبخندهایشان، خواندن پیامک های مردم، بخش قهرمان کوچولو انتخاب شغل آینده کودکان از زبان آنها و توضیحات کارشناسان مربوط در این خصوص نیز، از دیگر بخش های سری جدید برنامه کاشانه مهر است.

گفتنی است، برنامه کاشانه مهر به تهیه کنندگی عباس روزی‌طلب و کارگردانی جلال قربانی و با اجرای امید مسعودی و الهه غلامیان از شبکه استان سیمای مرکز فارس، تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/د

 

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز فارس برنامه کاشانه مهر به همین سادگی برنامه کاشانه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد