Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز در این مراسم که با حضور مقامات استانی در شهرک صنعتی بهارستان برگزار شد، مهندس منوچهر رافعی دهکردی مدیریت شعب استانی بانک کشاورزی در استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با برداشتن موانع تولید و جهش تولید در کشور گفت: بانک کشاورزی درراستای ارائه خدمات به همه بخشهای کشاورزی و وصنایع وابسته به آن و سایر صنایع اقدام به تاسیس این شعبه در شهرک صنعتی بهارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رافعی با بیان اینکه متاسفانه علی رغم وجود صنایع راهبردی و کلیدی با تولیدات  محصولات مهم و صادراتی در شهرک صنعتی بهارستان، این شهرک تا کنون از داشتن شعبه بانک محروم بوده است تصریح کرد: مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز برای ارائه خدمات ریالی و ارزی مناسب به تولیدکنندگان و صنعتگران اقدام به تاسیس این شعبه درجه یک در این شهرک صنعتی کرد.
وی افزود: امیدواریم با همکاری تولید کنندگان و صنعتگران در شهرک صنعتی بهارستان بتوانیم به بهترین نحو خدمات ریالی و ارزی ارائه و به شکوفایی  اقتصاد کشورمان کمک کنیم.وی در پایان با ادای احترام به شهدای امنیت در کشور گفت: خونبهای شهدای عزیز در کشورامنیتی است که به برکت آن ما در صلح و آرامش زندگی و فعالیت می کنیم.در ادامه این برنامه قاسم پور فرماندار کرج هم با بیان اینکه شهرک صنعتی بهارستان استان البرزبه عنوان یک برند در میان شهرکهای صنعتی کشور مطرح است خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیتهای اقتصادی و تولیدی شرکتها، در شهرکهای صنعتی ارائه خدمات ریالی و ارزی به عنوان یک ضرورت مطرح است و امروز بانک کشاورزی با تاسیس شعبه خود در این شهرک صنعتی درخدمت شکوفایی اقتصادی کشور است.
همچنین مهندس گلمحمدی مدیرعامل شهرک صنعتی بهارستان البرز با تقدیر از مسئولان بانک کشاورزی برای ایجاد شعبه در این شهرک خواستار ارائه خدمات بیشتر و ارتقای فعالیتهای بانک کشاورزی در شهرک صنعتی شد.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز کشاورزی بانک شهرک صنعتی بهارستان بانک کشاورزی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی