Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه از انتصاب معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: با حکم ریاست قوه قضاییه، دکتر کاظم غریب آبادی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم رئیس قوه قضاییه خطاب به کاظم غریب آبادی آمده است: با توجه به اهمیت اقدامات در عرصه بین المللی و انسجام و هماهنگی در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام در گام دوم انقلاب، با همکاری تمامی نهادهای ذیربط بویژه وزارت امور خارجه نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی اقدام نمایید.

گفتنی است، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که پیش از این مسئولیت معاونت بین الملل ستاد حقوق بشر را نیز برعهده داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا قوه قضاییه کاظم غریب آبادی ذبیح الله خداییان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ستاد حقوق بشر قوه قضاییه غریب آبادی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به افزایش اعتبارات روستاهای یزد در دولت سیزدهم از اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدجواد ابوالحسینی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شواری اسلامی شهر و روستاهای مهریز با اشاره به اینکه توجه به نقش شوراها در اداره و مدیریت شهرها و روستاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: اینکه در ایران مدیریت شهرها و روستاها به شوراهایی سپرده شده که اعضای آن به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند، نشان‌ دهنده توجه ویژه و خاص جمهوری اسلامی ایران به نقش‌آفرینی مردم در مدیریت امور خود است.

وی تصریح کرد: قطعا با توجه به شرح وظایفی که در قانون اساسی کشور در نظر گرفته شده، شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش بسیار مهم و کلیدی در فعالیت‌های عمرانی و همچنین تامین امنیت اجتماعی منطقه خود دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد یکی از اولویت‌های اصلی استان یزد را توسعه متوازن دانست و تصریح کرد: سال گذشته مجموع اعتبارات روستاهای استان یزد از محل ارزش افزوده و سایر اعتبارات، 400 میلیارد تومان بود.

ابوالحسینی عنوان کرد: این در حالی است که با اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه دولت در استان، در حال حاضر شاهد فعالیت‌های عمرانی با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار در روستاهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست عنوان کرد: تکمیل این پروژه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه نقاط روستایی استان ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی