Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی فائو در راستای توسعه همکاری‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از تاریخ ۲۵ الی ۲۶ مهرماه در سالن نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با دفتر نمایندگی فائو در جمهوری اسلامی ایران، کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی فائو در راستای توسعه همکاری‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از تاریخ ۲۵ الی ۲۶ مهرماه در سالن نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این کارگاه تهیه و تدوین سند پروژه و چگونگی اجرای پروژه‌های فنی فائو و برنامه‌های سازمان فائو در جهت پیشبرد اهداف وزارت جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

علیمراد سرافرازی مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه ضمن تشکر از دفتر فائو در ایران برای برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: در جلسه‌ای که با نمـاینـده فـائـو در ایـران برگزار شد به این نتیجه دست یافتم که کشورمان درباره توانمد‌های فائو، پتانسیل‌های موجود و سایر سازمان‌های تخصصی که با کشورمان همکاری می‌کنند، اطلاعات چندانی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه سؤالات همکاران درباره پروژه‌های فائو باید در طی یک برنامه زمانی خاص پاسخ داده شود، تصریح کرد: انشالله پس از برگزاری این کارگاه، شاهد بهبود اجرای پروژه‌ها، افزایش کارایی و مهم‌تر از آن استفاده از سایر پتانسیل‌هایی فائو در کشورمان باشیم.

سرافرازی از دلایل اصلی برگزاری این کارگاه آموزشی با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد را اهمیت این سازمان در جهان و اجرای تعداد بالای پروژه در کشورمان عنوان کرد و افزود: ضمن بررسی بازخورد برگزاری این کارگاه آموزشی، با سایر سازمان‌های تخصصی در حال همکاری، این روال را ادامه خواهیم داد.     بیشتر بخوانید: خرید حدود ۵ میلیون تن گندم از کشاورزان/ اقدام دولت برای ثبت سفارش واردات گندم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی برگزاری این کارگاه سازمان های تخصصی کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان

آفتاب‌‌نیوز :

فتح‌الله توسلی امروز با بیان اینکه کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران موجب گلایه کشاورزان استان شده است، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات قبلی حدود ۲۰ میلیون لیتر سهمیه سوخت تراکتور‌ها کاهش پیدا کرده و این موضوع مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد نموده است.

وی گفت: نمایندگان نیز در گلایه به این وضعیت در صحن علنی مجلس اقدامات ناهماهنگ وزارت نفت، جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را غیر قابل قبول دانسته و نسبت به ساماندهی این موضوع تأکید کردند.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس ادامه داد: کشاورزی که در این شرایط سخت اقتصادی در حوزه تولید فعالیت دارد نباید با معادله چندمجهولی مواجه شود و این وضعیت اصلا پذیرفتنی نیست.

 وی افزود: نباید چنین باشد که افرادی در پایتخت یک شبه تصمیم بگیرند سهمیه سوخت یک استان را کاهش دهند و مردم با مشکل و کمبود سوخت مواجه شوند.

توسلی اضافه کرد: پیرو پیگیری‌های انجام شده امروز جلسه‌ای در مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی با حضور مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پالایش نفت و سازمان بازرسی کشور تشکیل دادیم و دغدغه کشاورزان را مطرح کردم.

وی در این باره گفت: طی بررسی‌ها مقرر شد کمیته‌ای در اسرع وقت در وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بررسی مجدد کاهش سهمیه سوخت کشاورزان تشکیل و اقدام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی